Gumi szerű folyás

Tisztelt Doktor Úr! Előfordúl, hogy gumi szerű folyásom van! Ez mitől van? Köszönöm a válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szalóczy Péter válasza hüvelyi folyás témában

Kedves Kérdező! Sokféle folyásos jelleg mellé a gumiszerű hasonlatot eddeig nem hallottam. Tudni kéne, hogy csipő, égő, viszkető érzés van e. Minden folyást vagy gomba, bagy baktérium okoz nőknél, ennek egyszerű elkülönítése és gyógyitása nőgyógyászati vizsgálattal egyszerű ügy.Kellemetlen tünetét ne hordozza tisztázatlanúl, menjen szakemberhez.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. augusztus 09., 11:08; Megválaszolva: 2012. augusztus 15., 21:44
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...