Térd duzzanat és nyilalló fájdalom

Üdvözlöm! Olyan problémám van, hogy duplájára duzzadt a bal térdem a pénteki esti tánc, buli után, és tegnap körülbelül 3 percenként 2 másodperces nyilalló fájdalmat éreztem. Ma reggel óta már nincs ez a nyilaló fájdalom viszont még mindig be van dagadva a térdem. 5 évvel ezelőtt nekem voltam egy térdficamom, mivel a kézilabda miatt teljesen elkopott a térdkalácsom. Azóta semmi gondom nem volt a térdemmel. Rögzítőt se használok és gyógyszert se szedek a térdemre. Viszont hormon problémám van, ugyanis pajzsmirigy alul működésem van. Erre szedek L-Thyroxint (75 mg) . Emellett pedig 4 napja szedek revalid kapszulát (napi 3-at) . Más gyógyszert nem szedek. 180 cm vagyok és 73 kg. Annyi lenne a kérdésem, hogy menjek-e el orvoshoz vagy borogassam, tornáztassam és azzal elmúlhat. Vagy csak pihentessem és ne nagyon sétáljak? Illetve hogy okozhatja-e a revalid kapszula? Illetve van állítható rögzítőm, azt tegyem-e fel hogy nehogy kificamodjon megint? Ha igen akkor hány fokra állítsam és meddig kell viselnem. Mellékeltem képet is és megjelöltem hogy melyik térdemmel van most gondom.

WEBBeteg szakértő válasza térd duzzanat témában

Kedves Kérdező!

Ha már korábban is voltak problémák a térdével, akkor elképzelhető, hogy a fokozott igénybevétel miatt alakult ki most egy átmeneti gyulladásos állapot, mely a térdízületben lévő folyadék felszaporodásával járt. Amennyiben panaszai néhány napos borogatás, pihentetés és gyulladáscsökkentő gyógyszer szedését követően sem múlnak, akkor érdemes lenne felkeresni egy reumatológust, aki megvizsgálja és esetlegesen ízület ultrahang vizsgálatra is el tudja küldeni.

Másik kérdésére rátérve nem tartom valószínűnek, hogy az újonnan elkezdett gyógyszer okozza a panaszokat, inkább a túlerőltetés állhat a háttérben.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2012. február 26., 10:25 ;Megválaszolva: 2012. február 28., 09:38
Kérdések és válaszok: Mozgásszervi megbetegedések
Térd dagadás
Tisztelt doktor úr/nő A problémám 2 napja kezdődött. A jobb térdemben olyan érzés volt, mint amikor roppani kellene oldalra, de nem sikerült aztán...
Tájékozódás
eso eseten mostanaban mar masodszor bedagad a terdem es viz keleltkezik benne.ilyenkor eppen csak tudok menni, de a munkamban sokat kellene mennem.egy par evel...
Térd duzzanata 5 hete
Tisztelt hölgyem/uram! 5 hete szenvedtem síbalesetet, jobb térd sérült, megcsavarodott. Erős fájdalmat éreztem egyből. Majd folyamatosan pár nap...
Ízületi gyulladás?
Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Néhány hete azt tapasztaltam, hogy egy kicsit felvizesedett a térdem. Amikor lépcsőzök, vagy szaladok hangosan recseg...
Velőűrszegezés után fém...
Jó estét! 2021.05.12-én eltörött a jobb alsó lábszáramban mind a két csont egy baleset következtében. Ausztriban aznap este meg is műtötték...