Vérnyomáscsökkentő gyógyszer + erekció

Már a 3. vérnyomáscsökkentőt próbálja ki az orvosom rajtam. A panaszom az mindegyikre, hogy nem csak az erekcióm gyengébb (szinte semmi) , hanem még a vágy is eltűnt mindegyiknél, hogy legyen egyáltalán. Van olyan vérnyomáscsökkentő, ami ezeket nem befolyásolja?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bene Orsolya válasza vérnyomáscsökkentő témában

Kedves kérdező!

Sajnos a legtöbb vérnyomáscsökkentőnél előfordulhatnak ilyen mellékhatások, talán az ACE-gátlók és az angiotenzin-receptor-blokkolók esetén fordul elő legkevésbé, esetleg ezekkel érdemes próbálkozni. Megfontolandó andrológiai szakrendelés felkeresése is.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. október 09., 23:24; Megválaszolva: 2011. október 11., 21:17
Kérdések és válaszok: Magas vérnyomás (Hipertónia)
Magas vérnyomás
Tisztelt Doktornő! Magas vérnyomás miatt keresem meg Önt véleményét kérdezve. Az alábbiakban átküldöm a vérnyomásomat naplózó mérési...
Milyen oltást kaphatok?
Tisztelt Doktornő! Kérdésem, a meglévő betegségeim és szedett gyógyszereim alapján melyik COVID-19 elleni oltást kaphatom meg, kockázat...
Szivbetegség?
Tisztelt Doktornő! Pár hónappal ezelőttig alacsony vérnyomással éltem, átlagban 90/60,100/70 volt. Pulzusom 80-90 körül. Pár hónapja rosszul...
Alacsony Spo2 szint
Tisztelt Dr. Nő! 25 éves férfi vagyok! Kb 10 éve van magas vérnyomásom sajnos. (nem dohányzom nem vagyok túlsúlyos és kávét, alkoholt nem...
Pulmonális hypertonia
Tisztelt Doktornő! 25 éves vagyok! 175 cm és 82 kg a Bmi-m 26,78! Az elmúlt egy évben 17 kg-tól szabadultam meg! Rendszeresen mozgok (napi séta a...