• Lehet-e belgyólgyászati betegségem

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Üdvözlöm.Merre felé indulhatnék?Lehet belgyógyászati betegségem?Érdemes lenne kivizsgáltatnom magam?Fél éve kezdődött nálam hogy ébredés után hajnalba 3körül mindig minden nap magas a vérnyomásom( 140-170 között).Amikor magas a vérnyomásom semmilyen tünetem nincs.Nem fáj a fejem,nem szédülök,nem zsibbadok.Egyszerűen tünetmentes vagyok.A vérvètelen csak vashiany mutatott plusz értéket. Stresszelek a munkahelyen,de hétvégi nyugalmi állapotomban is előjön.Eddig reggelente volt magas a vérnyomásom,de már néha napközben is,és lefekvés előtt.Az orvos irt fel Coverex,ezt kell szednem,elmúlni elmulasztja,de mindennap kell szednem.5 év alatt egyszer nem voltam beteg se megfázva sem náthás.5 Eve gerincservvel műtöttek.Az utóbbi fél évben mindig köhögök náthás vagyok és borzalmasan fáradt. Sokszor melegem van,amikor más fázik.Az arcom nagyon piros,olyan mintha allergiám lenne és nagyon piros es pattanásszerűségek vannak rajta.Voltam vele bőrgyógyásznál,az orvos szerint a gyomromtól van,és Kliont irt fel rá meg krémet,amitől elmúlt egy időre,de újra jelentkezett.A tüneteim:magas vérnyomás,eleredt az orrom orrfújáskor,mindig fáradt vagyok állandóan aludnék,napi 6 orakat sikerül aludnom a munka miatt.Nem birom meginni a teát mert felpuffadok töle.Reggelente rossz a lehelletem.8 éve gyomornyálkahártya gyull. volt.Egy hónappal ezelőtt fájt a bal felkarom egy hónapon keresztül.165 cm 80 kg vagyok,nemtudok lefogyni a hasamról.Sok gyümölcsöt eszek,rendszeresen futok,tornázok itthon.Rendszeresen étkezek,vacsora helyett inkabb gyümölcsöt eszek.Köszönöm a segitségüket.

        Dr. Molnár Dóra válasza a kivizsgálás témában

        Kedves Kérdező! A panaszt okozhatja kezdődő magas vérnyomás, amit valóban folyamatos gyógyszerszedéssel kell karban tartani. Tünetei hátterében pajzsmirigy betegség kizárása is javasolt. Magas vérnyomás betegség kivizsgálásakor részletes laboratóriumi vizsgálat és hasi ultrahang elvégzése is javasolt. A vérnyomás beállítás ellenőrzésére 24 órás monitorozás javasolt (ABPM). A szív állapotát pontosabban szív ultrahang vizsgálattal lehet megítélni. Leletek függvényében lehet megmondani a további teendőket. A gyümölcs sok cukrot tartalmaz , fogyasztását csökkentse, segíthet a testsúly csökkentésben ha inkább több zöldségfélét fogyaszt. Jobbulást kívánok! Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2019. november 30., 14:05; Megválaszolva: 2019. december 04., 08:41

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktornő ! 3 éve kezdődtek változókori problémáim, aminek következtében magas pulzus ( 120-140.- ) esetenként. Éjszakai álmatlanság, hőhullámok. Közben volt egy ájulásom termál fürdőben, ekkor még nem szedtem vérnyomás...
        Tisztelt doktornö! A problémám,hogy soha nem volt magas vérnyomásom,es most egyik naprol a másikra,megugrik.Szinte mindig nyugalmi állapotban,volt,hogy elaludtam éjjel a nyakam és arra ébredtem,hogy beállt és nagyon fáj a bal vállam és a...
        Jónapot. Magasvérnyomás, és cukorbetegségem van. Szedett gyógyszeremim reggel:lecalpin 10mg, renitec 20 mg, talliton 6,25mg. Velmetia. Este ugyanezek, és még mellé tenaxum 1mg,xanax0,5. Astrix, cholib. Az esti gyógyszerek bevétele után,...
        Tisztelt Doktornő! Vérnyomás problémámmal kapcsolatos kérdésem lenne. Két éve diagnosztizáltak nálam hipertóniát, akkor 170/90-180/90-es vérnyomás értékeket mértem, ami orvosi vizsgálatkor is igazolódott. Kardiológiai kivizsgáláson...
        Kedves Doktornő! 43 éves vagyok és kb 5 éve éve jelentkeztek először a problémáim feltehetően a stressz és a örökletes kezeletlen magas vérnyomás, valamit a mozgásszegény életmódnak köszönhetően. Szívtájéki enyhe ritmus...
        Anyukám vérnyomáscsökkentőt szed, aminek a mellékhatása bőrrák . A gyógyszer neve: Tanydon HCT 80mg/125 mg . Tanydont is szed mellette, estére Tanydon 80 mg, 1X. A Tanydon HCT 80 mg/125 mg-ból 2x 1/2 -et szed déléelőtt és...
        Kedves Doktornő, édesanyám 96 éves. Évek óta kezelik magas vérnyomással. 2 éve a Renitec (5 + 10 mg) már nem volt hatásos, így lecserélték több gyógyszerre, mellékhatásként az egyiktől dagadt a bokája, a vízhajtós gyógyszertől pedig...
        Öt éve kezelem a vérnyomásomat. Kezdő érték-jellemzően145/82/75, Beállt érték- 3 éve jellemzően-128/70/58. KB 2 éve merevedési problémákkal küzdök, mára ez teljes mértékű lett. Úgy érzem, ezt a gyógyszerek okozzák. kÉRDÉSEM: A...
        Tisztelt doktornő! Visszatérő mellkasi panaszok miatt voltam kardiológia vizsgálaton. Elvagyok keseredve, 31 évesen 1 fokú mitrális regurg, 1-2 fokú tricusp insuff szerepel, valamint magasvérnyomás szívbetegség. Mik ennek a betegségnek a...
        Tisztelt Dr. NŐ Amikor orvoshoz kell mennem legyen az munkaalklalmassági vizsgálat vagy háziorvoshoz kell menni, mindig izgulok de fölleg vérnyomásmeréskor szó szerint félek hogy mennyi lesz az érték. És ezér magasat mérnek. Háziorvosom fel...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
        Rákgyógyítás
        Így vesz részt a mesterséges intelligencia a kezelésben.
        Füstmentes jövő?
        Az ártalomcsökkentés a társadalom, és így végső soron mindannyiunk érdeke. (x)
        Új - Távkonzultáció
        Válasszon szakterületet, foglaljon percek alatt az otthonából, kényelmesen!