Vérvétel utáni vérzés

Tisztelt Doktornő / Doktor Úr! Az orvosom vérszegénységet diagnosztizált, ezért Tardyferon Fol tablettát szedtem, és havonta egyszer vérvételre kellett mennem. Eközben petefészek gyulladás miatt hasi ultrahang vizsgálatot rendelt, ahol rendellenesnek találták a májszerkezetet. A háziorvosom szerint nem kóros, valószínűleg velem született rendellenesség. Időközben nőgyógyászommal is felvettem a kapcsolatot, mert erős és fájdalmas a menstruációm. A nőgyógyászom fogamzásgátló tablettát írt fel, és azt mondta, a három havi adag után vérvételből májfunkciót kér. Az utolsó (dec.29.) vérvétel alkalmával - akkor még nem kezdtem el a fogamzásgátló tabletta szedését - kb. másfél órán keresztül vérzett a karom. Fájdalmam nem volt, nem éreztem rosszul magam, egyszerűen a vérvétel után nem múlt el a vérzés. Korábban soha nem tapasztaltam ilyet, pedig sajnos elég gyakran vesznek tőlem vért. Mindent ugyanúgy tettem a vérvétel előtt, ahogy máskor szoktam, éhgyomorra mentem, folyadékot sem ittam. A Tardyferon tájékoztatóját elolvastam, nem írtak benne arról, hogy okozhat ilyesmit a tabletta. Az orvosom vette a vért, úgy láttam, aggódik a vérzés miatt, megfigyelésre a rendelőben tartott, amíg el nem múlt a vérzés és végül annyit mondott, hogy ez előfordulhat. Nem mertem tovább feszegetni a kérdést, mégis aggódom, hogy megismétlődhet-e az eset a következő vérvétel alkalmával. Szeretném a véleményét kérdezni, mi okozhatta ezt a hosszan tartó vérzést a vérvételt követően? Válaszát előre is köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza vérzékenység témában

Kedves Hölgyem!

Elképzelhető, hogy valamilyen alvadási zavara van, ezt érdemes kivizsgáltatni, hemosztazeológiai vagy hematológiai szakrendelést keressen fel. A korábbi leleteit vigye magával.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. március 08., 12:32; Megválaszolva: 2011. március 09., 11:30
Kérdések és válaszok: Hematológiai megbetegedések
vérzékenység
Kedves Doktornő! Köszönöm a gyors válaszát! Kiegészítésként hozzáteszem: Nem kapok semmilyen vérhigító (bőr alá)...
vérzékenység
Tisztelt Szakértő! A problémám a következő: anyukám nővérének a fiáról tehát az én unokatestvéremről kiderült hogy vérzékeny. Mivel ez...
Vérzékenység
Gyermekemnek XI. faktorhiányos vérzékenysége van. Lehet-e ezzel versenyszerűen sportolni, edzésekre járni, mint közép-és hosszútávfutó. A fokozott...
Vérzékenység
Unokám 4.5 éves. Közeljövőben mütenék orrmandulára, mivel problémát okoz. A véralvadási idő 10 perc, ami tul sok. Mi huzódhat e mögött, milyen...
Véraláfutás a térd hajlatba
Tisztelt dr-nő! Kb 1 hónapja féraláfutás jelent meg a térd hajlatba és nem ütöttem meg.Idővel eltünt, később elkezdett fájni a lábam térdtől...