Lehetek terhes?

Tisztelt Doktornő! Az lenne a kérdésem fenn áll e a teherbeesés esélye ha a nemi aktus után 4 nappal Ellaone 120 órás tablettát vettem be,viszont 2 órán belül kihánytam.Petéréskor történt a baleset. Hatni fog a gyógyszer vagy későn vettem be?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Farkas Ágnes válasza esemény utáni tabletta témában

Kedves Hölgyem!

Az Elleone gyógyszert 5 napon belül kell az esemény után bevennie, így azt időben bevette. Viszont hiába vette be időben, ha utána hányás miatt nem szívódhatott fel rendesen, a hatása sem alakult ki. Így igen, sajnos teherbe is eshetett. Ha kimarad a vérzése, csinaljon terhességi tesztet.

Üdv. : Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2021. augusztus 03., 22:51; Megválaszolva: 2021. augusztus 11., 00:21
Kérdések és válaszok: Gyermektervezés
Laborlelet kiértékelés
Tisztelt Cím! Az alábbi laborleletem értékei alapján azt szeretném tudni, hogy van-e esélyem a terhességre. 41 éves vagyok, minden hónapban pontosan...
Meddőségi problémák
Tisztelt Doktor Úr! Négy éve szeretnénk kisbabát. 3/4 év után elkezdtük a vizsgálódást. Nálam kiderült, hogy magas a prolactin szintem....
Gyermekvállalás
Kedves Doktornő! 10 évvel ezelőtt Letroxot kellett szednem, emelkedett TSH érték miatt. Miután ez az érték helyreállt, letehettem a gyógyszert. A...
Babavárás lehetséges-e?
Tisztelt Doktor Nő/ Doktor Úr! A férjemmel nagyon szeretnénk kisbabát! A ciklusom 3. napján készült vérvétel eredményei a következők: TSH:...
Összeférhetettlenség
Kedves Orvos! Az a kérdésem lenne hogy összeférhetetlenséget áll fenn esetleg a férjem és én közöttem.Mivel az én vércsoportom AB pozitív a...