Esemény utáni tabletta és menstruáció

Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párommal a vérzésem utáni második napon együtt voltunk és sajnos elszakadt a spermicides óvszer, amit későn vettünk észre...reggel volt és igazából én nem is érzékeltem hogy került volna belém valami, párom is azt mondta hogy nem érzett túl nagy mennyiséget..Rögtön elmentünk a Honvéd kórházba, ahol escapelle 1, 5 tablettát írt fel az orvos, ezt be is vettem a baleset után 2-3 órával. A történet utáni 4. napon kezdődött egy 3-4 napos vérzésem is, azóta semmi. A következő menzeszemnek elvileg most szombaton kéne megjönnie. Mik az esélyeim Ön szerint? A mostani menzesz késni fog vajon? Akkor "normális" ha az előzőhöz képest jön meg pontosan vagy ha attól a 3-4 naposhoz ami a tabi után volt? Ön szerint terhes lehetek? Köszönettel: Tündi

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csősz György válasza esemény utáni tabletta témában

Nyugi lesz vérzés de az escapelle miatt volt egy menetrenden kívűli.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. szeptember 23., 21:24; Megválaszolva: 2014. szeptember 26., 12:03
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Esemeny utani tabletta
Jo napot! Azzal a panasszal fordulok Onokhoz, hogy tortent egy kis baleset tegnap ejjel. A parommal aktus kozben kiszakadt a gumi. Kb. 1 ora mulva ujra...
Szükséges az esemény utáni...
Tisztelt Asszonyom/Uram! Barátnőm Mistral fogamzásgátlót szed rendszeresen. Ma kell elkezdenie a következő levél gyógyszert, viszont tegnap este az...
Második esemény utáni tabletta egy...
10-én bevettem egy esemény utánit, viszont 29-én kiszakadt a gumi és éppen kozépidőben voltam. vegyek be mégegy esemeny utánit, 72 órásat, ha a...