Tri regol tabletta

Tisztelt doktor úr/nő egy hónapja szedem a tri regol tabletátt, a gyógyszer kezdését, a menstruáciom negyedik napján kezdtem el szedni, igy követtem az utasitásokat a mellékelt tájékoztató szerint, most elöször jött meg ugy a menstrúáciom hogy folyamatosan szedtem a gyógyszert, és elteltek a napok amikor már azt hittem elmúlik a menszeszem, még mindig megvan és ez már tízenegy napja hogy vérzek, pecsétes de néha sötétebb és alvattab vérzésem van, és én ezt szeretném öntöl megkérdezni hogy ez elfog-e mulni, vagy hagyam abba a tri regol szedését, és forduljak a nőgyógyászomhoz? Elöre is nagyon szépen köszönöm a válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Herman Tünde válasza pecsételő vérzés témában

Kedves Kérdező!

Ne hagyja abba egyenlőre a tabletta szedését, de keressen meg mindenképpen nőgyógyászt.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Herman Tünde
Dr. Herman Tünde Szülész-nőgyógyász szakorvos
Kérdés: 2012. november 05., 21:52; Megválaszolva: 2012. november 12., 18:24
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Van valami baj?
Most augusztus 2-án vettem be az első fogamzásgátló tablettámat. Amikor megjött akkor vettem be az első napon. Most van augusztus 10 és folyamatos...
pecsételő vérzés
Tisztelt Doktor úr! 1 éve szedem a Belara fogamzásgátló tablettát, eddig semmi problémám nem volt vele. Pár napja azonban pecsételő vérzést...
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Ur! 2 eve hagytam abba a lyndinette 20 fogamzasgatlo szedeset, de most ujra elkezdtem. Mar csak 4 szem maradt a 21bol de meg mindig van...
Mitől lehet ez?
Kedves Dr Úr/Nő! Én egy 18 éves lány vagyok és körülbelül 10 hónapja szedek fogamzásgátlót és eddig nem volt semmi probléma de most...
Pecsételő vérzés
Az lenne a problémám, hogy kis ideje pecsételő vérzésem van fogamzásgátló szedése mellett.kb 2.5 éve szedem a yasminellett, eddig nem volt panaszom....