fájó mell és hát

Üdvözlöm! A melleim nagyon feszülnek, fájnak főleg érintésre, a mellbimbóm is érzékeny, a mellem mérete is nagyobb lett az eddig használt melltartóim kicsik, bevágnak.(Levétele után látszik a melltartó vonalai.Nyílván vennem kell nagyobb méretű melltartót)Nyirokcsomót nem érzek a melleimben.Viszont a mellem mögött a hátam is nagyon fáj, meg a melleim mellett kétoldalt a bordáim is fájnak enyhe nyomásra.Ez lehet amiatt mert nő/nőtt a mellem, ill.mert az folyamatosan feszül? Az alsó hátam szintén fáj néha-néha. A menszeszemnek kedden kellene megjönnie.Esetleg ezért fájhat ennyire a melleim? Korábban is a menszeszem előtt pár nappal kissé megduzzadtak a melleim és picit fájtak, de soha nem ennyire mint most. Jelenleg 3om napja jelentkezett a melleimnél változás, de ma éjszaka már az alvást is nyugtalanította ez a fájdalom.:( Akárhogy feküdtem arra ébredtem hogy fáj.(Nem egyedül alszom, párommal)Jelenleg Ciprofloxacine EG 500mg-ot szedek, ezt húgyúti fertőzésre írta fel egy orvos Belgiumban 10napos kúra, még 3om napig kell szednem 2×1et. Az első 4.napon vissza mentem a háziorvoshoz azzal hogy nagyon elkezdett fájni a hátam a 3.napon és remegtem, nagyon gyenge voltam, de az nap kevesett pihentem. Az orvos megvizsgált, mondta hogy szedjem tovább az antibiotikumot és felírt plusz gyógyszert Clarithromycine Abbott UNO 500mg ezt 5napig kell szednem, ma van az utolsó nap. Mivel 5hete megvagyok fázva.Előtte Xorimax antibiotikumot szedtem, az állapotom javult, de a köhögés enyhe torokfájás még mindig fenáll.(Egyébként orrsövény ferdülésem van, sajnos emiatt visszatérő, nehezen gyógyuló felső légúti megbetegedésem van, csütörtökön megyek időpontot előjegyezni műtétre! )Keserű ízt érzek gyakran a számba.Léges hogy a gyógyszerek mellékhatása miatt vannak ezek a fájdalmak? (Lázam nincs, csak hőemelkedésem 37-37.1, 2) Esetleg lehet, hogy állapotos vagyok? Ha az útóbbi mennyire volt káros ez az antibiotikum kúra amit szedek a magzatra? Lehet még egészséges a baba? Lehet orrsövény műtét terhesen? Válaszát köszön

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pék Tamás válasza a antibiotikum kezelés témában

Tisztelt Kérdező! Mellfájdalmat valószínűleg egyik antibiotikum sem okoz. Kérdéses, hogy a húgyúti fertőzés előtt történt-e vizelet vizsgálat, mert láz nélkül nehéz elképzelni bakteriális húgyúti fertőzést és akkor felesleges antibiotikumot szedni, ahogy a megfázásos tünetek sem az antibiotikumtól szoktak meggyógyulni. Jobban kéne ismerni a körülményeket, pl. a clarihtromycint milyen indikáció alapján írták fel. Az, hogy állapotos-e terhességi teszttel, nőgyógyászati vizsgálattal könnyen kiderül. Az antibiotikum kúra mellett is lehet egészséges magzata, nyilvánvalóan terhesség alatt csak akkor javasolt gyógyszert szedni, ha muszáj és akkor sem a ciprofloxacin a választandó szer. Műtétet is akkor végeznek, ha fontos. Mellfájdalom jelentkezhet menstruáció előtt és lehet a terhesség jele is. Tisztelettel:

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. június 08., 12:45; Megválaszolva: 2014. június 12., 19:46
Kérdések és válaszok: Fertőző betegségek
Ajánlott-e számomra a covid elleni...
Ajánlott-e számomra a covid elleni oltás az alább leírt epikrízis mellett? További megjegyzések: eddig ismert allergiák: mogyoró, éger, nyír, ACE...
COVID: Íz- és szaglásvesztés...
Tisztelt Válaszadó! Ott kezdeném, hogy az ikertestvéremmel együtt 18 évesek vagyunk. Az ikertestvéremnél 2020. november 7-án reggelre...
Treponema teszt
Kedves Doktornő, Évekkel korábban volt a péniszemen egy fájdalmas gyulladt folt, ami kb 2 hét alatt meggyógyult magától, ezért akkoriban nem...