A magas szexuális vágy összefügghet a pattanásokkal?

Tisztelt Doktornő! Én 15-16 éves korom óta küzdöttem egyre súlyosbodó pattanásos bőrrel, míg tavaly ősszel elmentem bőrgyógyászhoz, aki Roaccutant írt fel, ami elég sokat segített, viszont nem teljes a gyógyulás, és már csak 1-2 hétig fogom szedni, mert így is meglett hosszabbítva a kúra ideje 3 hónappal, valamint szerintem hiába kezeli a Roaccutan a tüneteket, ha a kiváltó ok ugyanúgy megmarad. Félek, hogy miután abbahagytam, vissza fog téri az a nagyon súlyos állapot, ami 9 hónapja volt, hisz még most is jönnek ki rám pattanások, bár az igaz, hogy közel sem annyi, mint régen. De észrevettem, hogy jellemzően akkor jönnek ki erőteljesebben, amikor magas a libidóm. Néha -ahogy az elmúlt pár napban is-, furcsamód 1-2 napra vagy akár egy hétre nagyon megugrik a libidóm, és ilyenkor egy csomó pattanás jön ki rám, jellemzően a mellkasomra, a hátamra és az arcomra is annak ellenére, hogy oda már április óta nem jött ki egy pattanás sem, illetve oda is kijönnek ilyenkor, ahova előtte soha... Pl az alkaromra, az oldalamra. Az arcom már nagyon szép volt, mert pár hónapja nem jött ki rá, viszont most az elmúlt 2-3 napban egyszerre 3 is megmutatkozott, szóval nekem nagyon gyanús, hogy összefügg a kettő. Ez valami hormonbetegség jele lehet? Összefügghet a magas szexuális vágy a pattanásokkal? Nekem már az is nagyon furcsa, hogy néha pár napra hirtelen eszméletlenül megugrik a libidóm, majd visszaáll a normális állapotba. Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Fáklya Mónika válasza Akne témában

Tisztelt kérdező!

Lehetséges a férfi hormon szinttel való összefüggés. A férfi hormon szintje szintje ingadozó a nap folyamán. A leírt tünetek nem utalnak hormonzavarra. A bőrével viszont bőrgyógyászati vonalon foglakozni kell.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Fáklya Mónika
Dr. Fáklya Mónika endokrinológus, gyermekgyógyász
Kérdés: 2015. június 18., 12:04; Megválaszolva: 2015. június 22., 15:16
Kérdések és válaszok: Endokrin betegségek
Túlérzékenység?
Tisztelt Doktor NŐ/Úr! Szeptember óta szorongásos panaszok miatt Anafranilt, Rexetint szedek. Jó étvágyam mellett csökken a súlyom, erős...
Terheléses mellékvese (kortizol)...
Tsiztelt Doktor Úr/Nő! Terheléses mellékvese laborvizsgálaton vettem részt, aminek nem feltétlen értem az eredményét. Az eredmény pirossal van...
Pajzsmirigy lelet műtét után
Kérem szíveskedjen a mellékelt leletet elemezni, kérdésem arra irányulna, rosszindulatú volt-e a daganat? Mellékelve küldöm a szövettan...
Pajzsmirigy
Tisztelt Doktornő! Felnőtt lányom autista, depressziós, mostmár képzelődik is, szóval felkerestünk egy magánorvost. Ő egy műszerrel kimutatta...
Pajzsmirigy UH lelet alapján van-e...
Azt szeretném tisztelettel megkérdezni, hogy miután augusztusban fordultam panaszaimmal orvoshoz, szeptember végére kaptam időpontot az UH vizsgálatra...