• Alacsony testhőmérséklet estére

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Mostanában egyre többször veszem észre, hogy estére furcsán érzem magamat. Elösször azt hittem lázas vagyok,mert olyanok voltak a tünetek. De a méres érdekes eredménnyel járt. 33,8 és 34,7 fok között mozog az érték. Ma azonban délelött is rámjött, igaz átmeneti jelleggel. Szeretném tudni mi lehet az oka, mi a teendö ilyen esetben. Vagy lehet hogy ez normális állapot ?. Itt hozzá kell tennem, hogy pajszmirigy alul müködésem van, amire kb. 22 éve szedek orvosságot, és elviekben minden rendben van vele. Ugyan igy a magas vérnyomás is. Orvosi ellenörzésnél az eredmények a normál kereten bellül voltak. (januárban)

        Dr. Tomonkó Magdolna válasza a alacsony testhőmérséklet témában

        Kedves Kérdező! Mindenekelőtt a hőmérő hibátlan voltáról győződjön meg, mivel a digitális hőmérők sokkal megbízhatatlanabbak a hagyományos higanyos hőmérőknél, amihez lassan alig lehet hozzájutni. Másik dolog, hogy ún. "maghőmérsékletet" kell mérni, ami végbélben vagy szájüregben mért hőmérsékletet jelent. A pajzsmirigy alul működés valóban okozhat alacsonyabb hőmérsékletet, ezért ezt ellenőrizni szükséges (a január már régen volt). A magas vérnyomás kezelésére használatos néhány gyógyszer ("béta blokkolók") a végtagok ereiben csökkenthetik a véráramlást, ami szintén okozhat hőmérséklet csökkenést, ha nem maghőmérsékletet mér. Üdv: dr Tomonkó Magdolna

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Tomonkó Magdolna
        háziorvos, transzfúziológus

        Dr. Tomonkó Magdolna
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2011. november 09., 15:37; Megválaszolva: 2011. november 10., 07:54

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Dr. Fáklya Mónika! Kislányom 4 éves, tavasszal észrevettük, hogy elkezdett hízni. Addig kimondottan vékony kislány volt. Étkezési szokásai nem változtak.Nem édesszájú, édességet ritkán eszik, és csak vizet iszik. Először...
        1986 óta szedem az L-Thyroxint. 1 éve )föleg éjszakánként görcsöl a lábam, néha szinte elvisrlhetetlenül. Ön szerint ezt az L-Th. Okozza, s ha igen, helyettesithetö-e másik gyogyszerrel? Válaszát elöre is köszönöm! Edit
        Kedves Doktorur/Doktornő! 31 éves nő vagyok, a jobb petefészkemet eltavolitottak 2 éve cysta miatt. Voltam inzulin rezisztencia vizsgálaton, aminek eredménye feltételezhetően pozitiv, foglaltam endokrinológushoz időpontot, most várok. A...
        Laboreredmenyem tsh: 0,39 T4 0,91 ng/dL T3 2,96 pg/mL Ezen ertekek utalhatnak pajzsmirigy problemara? Kell velemfoglalkozni? Koszonettel
        Születés: 1990. 1991-ben egyes tipusú diabétesz, pumpával kezelt. 2016. április 17. – első gyermek születése (1 eves koráig szoptattam) 2018. április 29. – második gyermek születése (jelenleg is szopik) 2016. 09. 27.-én laborban: - TSH...
        T. Doktor Nő/ Úr! Szeretném megkérdezni, hogy feleségem vérképében a következő csillagos eltérést tapasztaltuk. Basophil 1.2% 600 TSH 6,670mIU/L Azt a tájékoztatást kaptuk, hogy pajzsmirigy működési gond van s Szelén szedését...
        Tisztelt Doktornő /úr, A véleményét szeretném kikérni az alábbi cukor / inzulin terheléses vizsgálatom eredményével kapcsolatban. A vizsgálat okai a következők voltak: - policiszta - két éve nem esek teherbe - pattanások az arcon -...
        Tisztelt Doktornő! Pár hónapja arra lettem figyelmes, hogy enyhén fájnak a mellbimbóim és az utóbbi időmben gyakoribbá vált ez az érzés. Továbbá csökkent a libidóm is. Ezért felkerestem egy urológus szakorvost, akitől kértem egy...
        Kedves Doktor nő! Múlt hónapban kezdődtek a tüneteim (fáradtság, gyengeség, szédülés, remegés, pánik, alvásproblémák) és a Feleségem tanácsára aki Ir-es elmentem terheléses vércukor és inzulin mérésre. Súly 67kg Magasság...
        Tisztelt Doktor Nő! Végső elkeseredésemben írok Önnek. 22 éves vagyok, tavaly nyáron kezdődtek a panaszaim erőteljes hajhullás formájában. 2 hónap alatt a hajam felét elveszítettem. Mindenféle hajvitamint, sampont, gyógyszert kipróbáltam....

      • Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés