Normaflore

Tisztelt Doktornő! Kislányom 4, 5 éves, 6 napja szedetem vele a Normaflore-t, eleinte 2 ampullát, 2 napja meg 1-et. Azért gondoltam, hohy kipróbáljuk, mert2 hete antibiotikumot szedett, és sűrűn van hasfájása illetve székrekedéses (de nem csak akkor fáj a hasa, ha nem kakilt). Ön szerint mitől lehetnek a fent említett tünetek, illetve jó-e rájuk a Normaflore, és ezt meddig kell adni, hogy használjon? Köszönöm kedves válaszát! Zsuzsi

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Balogh Andrea válasza a probiotikum témában

Kedves Zsuzsi! Nagyon jól tette, hogy adott kislányának Normaflore-t, nyugodtan adhatja 1 hétig 2x1 ampullával. Ha viszont utána sem múlnak a tünetek érdemes orvoshoz fordulni, hogy esetleg más okozza e a panaszokat. Tisztelettel: Dr. Balogh Andrea gyermekorvos

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. január 30., 18:50; Megválaszolva: 2011. január 31., 20:23
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
Vélemény kérés
Üdv! Gyomorkapszulás vizsgálatom volt, melyből kiderült apróbb fekélyek látszódnak a vékonybél végén. Kaptam egy gyomorsav lekötőt, ami a...
sovány vagyok hizni szeretnék
Tisztelt Doktor Úr! Az utóbbi 2 évben 6kg ot fogytam valószinüleg azért, mert nem tartottam a reflux diétát, minden héten emiatt egy nap legalább...
Veres nyálka szellenteskor
Tisztelt Doktur Ur! Az alabbi tünetek alapjan milyen problema allhat a hatterben? 35 eves nö vagyok, gyermektelen. Ülö foglalkozast vegzek, legalabb 10...
Sörélesztő intolarencia
Tisztelt Doktor Úr! Haspuffadás és fokozott gázképződéd miatt végeztettem egy étel intolarencia tesztet amiben a következő eredményeket kaptam...
Műtét utáni hasmenés
Doktor úr bélelzáródás miatt műtétem volt,másodszor.A bélelzáródás bélösszenövés miatt alakult ki mindkét alkalommal.Ha jól tudom ilyenkor...