• Keserű szájíz és reflux

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Dr.Plósz János Doktor Úr! Köszönöm szépen Önnek a sok segítséget! Még lenne egy problémám, ami kissé kellemetlen. Pár hete keserű ízt érzek a számban, és nagyon zavar mert hányingerem lesz tőle illetve rossz a lehelletem. Olyan mintha egy keserű gyógyszer lenne a nyelvemen, kénytelen vagyok állandóan rágógumizni. Controloc 40mg (2*1szem) tablettát szedek. Mitől lehet ez? El fog múlni? Mit tegyek, hogy elmúljon?

        WEBBeteg szakértő válasza a keserű szájíz témában

        Tisztelt Kérdező!

        A keserű szájíz epés reflux eredménye lehet. A Controloc a gyomor savtermelését gátolja, így a refluxátum savasságát szünteti meg, nem magát a visszacsorgást. Ennek elkerülésére Domperidon EP tabletta 3x1 dózisban javasolt, illetve  életmódi változtatások (gyakori, rendszeres, nyugodt, kis étkezés, evés után 1 óráig nem szabad lefeküdni, ágyban a fejvég megemelése, szénsavas italok, fűszeres ételek kerülése).

         

         

        Üdvözlettel: Dr. Plósz János, gasztroenterológus

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Plósz János, gasztroenterológus
        Orvos Itt kérdezhet További orvosok

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-04-27 12:53:26; Megválaszolva: 2011. szeptember 28., 10:25

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves címzett ! Tegnapi napon átestem első gyomortükrözésen! Gyakori köldökfeletti hasi fájdalom, hányinger, váltakozó (székrekedés, hasmenés) puffadás, feszítő érzés miatt kellett a vizsgálat ! Savat nem észlelek, ételtől,...
        Tiszteletem! Már hetek óta mindennap gyomorfájással és gyomor égésre ébredek. Majd savas böfögés, étvágytalanság, hányinger kíséri. 3 éve voltam gyomortükrözésen ,akkor megállapították ,hogy elváltozás van a gyomorfalamon....
        Tisztelt Doktornő /Doktor Úr! Crohn beteg vagyok. Rengeteg epekövem van. Múlt héten vacsora után, nagyon görcsöltem, ami a lapockámba sugárzott, fájt a hasam, a fejem, hányingerem volt, annyira rosszul voltam, hogy még szédültem is. Ezzel...
        Tisztelt Doktor Úr! Előre is elnézést kérek a megfogalmazásért. Elvégzem a "nagy dolgomat" a mosdóban, majd tisztára törlöm magam ott. Azonban később 1-2 óra elteltével, mikor megyek "kis dolgot" intézni, észreveszem, hogy a bugyim "nagy...
        Üdvözlöm! Körülbelül egy hónapja kezdődtek rosszulléteim. Megváltoztak a székelési szokásaim, naponta többször is van székelési ingerem,ami egyszer csak rám tör, görcsöl a hasam, fáj a derekamnál, hányingerem van, elhagy minden erőm,...
        Tisztelt Doktornő! 41 éves nő vagyok. Hobbi szinten sportolok,futok. Évente ellenőriztetem a vérképem, és a mostani leletemmel kapcsolatban szeretnék kérdezni,amiben megemelkedett Lipáz értéket mért a labor. (87 U/L). Tavalyi mérésnél is...
        37 éves nő vagyok. Kb.2 éve vannak jobb alhasi panaszaim, köldök magasságától egész ágyékig feszítő érzés, kisebb-nagyobb szurkálás és hasonlók. 3 hónappal ezelőttig a dolog nem volt jelentős, volt hogy hetekig-hónapokig nem is...
        Jó napot kívánok! 41 éves férfi vagyok túlsúllyal (kb 115 kg), június végén voltam proctológusnál, aranyérrel diagnosztizált. Végbélrák szűrése is megtörtént, negatív lett. Ezt követően diszkomfort érzésem lett/van a bal oldalamon,...
        Kedves Dr Plósz János! Előző kérdésemhez - https://m.webbeteg.hu/orvos-valaszol/emesztorendszer/164045 - A 3.Normix kúrát kezdtem meg, ami jó a sibora, és dietazom (fodmap) plusz utána a ProGastro, miért nem múlik ez akkor? Valamint a...
        Kedves Dr Plósz János! December elején kaptam Rabemant refluxos tünetekre. Januárban jelentkezett először egy furcsa feszülő érzés az egész hasamban, majd gyógyszert váltottunk, ez el is múlt. Utána hónapokig szedtem Esomeprazolt és...