• Miért nem Sikerül semmiféle diétával vissza fogynom a régi testsúlyomra?

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Üdv! nem régóta felszedtem egy 5-10 kg felesleget. régen nagyon egyszerű volt fogynom és akármikor tudtam fogyni, de nemrég feljöttek rám a kilók hirtelen, és neki futottam már sok diétának, még koplaltam is 1 nap szinte nemis ettem, és nemsikerült fogynom inkább hasamra és a derekamra híztam sokat, de az arcomon is látszik egy kicsit.Kb fél éve rendszeresen szedem a Tiapridalt a Tourette szindrómámra. és mintha nagyob lett volna az étvágyam tőle. Engem nagyon zavar mert soha nem voltam még ekkora! kérdésem az lenne hogy esetleg a szedett gyógyszerek állhatnak a háttérben vagy más egészségügyi problémám is lehet? válaszát köszönöm

        Dr. Veress Dóra válasza a gyógyszerek témában

        Kedves Kérdező! A gyógyszerei okozhatnak megnövekedett étvágyat és testsúlynövekedést. Próbáljon többet mozogni, egészségesebben étkezni. Ha nem sikerül kordában tartani a hízást, akkor keresse fel a kezelőorvosát és próbáljanak olyan gyógyszerkombinációt keresni, ami mellett kevésbé jelentkeznek ezek a mellékhatások.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2014. március 16., 05:45; Megválaszolva: 2014. március 23., 16:22

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        189 cm vagyok és 120kg. Nagyon elegem van abból, hogy nem tudok lefogyni. Naponta 2000kcal alatt van a bevitelem, (naplózom) 1,5 órát kardiózok heti 3 nap, 2 sulyzós edzés, és minden nap 30 percet szaunázom. Nem fogyok egy dekát sem. Voltam...
        Üdvözlöm! Kb egy éve stroke-os lettem, fél évig kórházban voltam. Utána kb 4 hónap alatt 7 kg-ot híztam, melyet nem tudok menni. Tudok menni, napi 2-4 km-et, bár lassabban s egyben ülőmunká végzek itthonról. Vigyázok az étkezésre, de egy...
        Tisztelt Doktor úr! Igen kínos kérdéssel fordulok önhöz, amit a saját nőgyógyászomtól személyesen nem mertem megkérdezni. Körülbelül egy éve rossz ízű a nemi szervem (izzadtsághoz hasonló) a párom állítása szerint, pedig sok...
        2018 Augusztusában abbahagytam a fogamzásgátló szedését, 6 évig szedtem mindvégig 58 kg voltam. Amióta abbahagytam azt veszem észre, hogy elkezdtem hízni, eddig 3 kg jött fel. Rendszeresen sportolok heti 3-4 alkalommal és az étkezésemre is oda...
        Tisztelt dr.nő/dr.úr! Egy olyan kérdéssel fordulok önökhöz, hogy van nekem egy 15 éves fiam sajnos túlsúlyos 125kg 175cm! magas vérnyomás problémája van! Édesanyám tanácsára vettem egy vércukormérőt mert édesanyám inzulinos cukorbeteg!...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! 60 éves, nyugdíjas nő vagyok, 158cm magas és 130kg. Magas vérnyomásomra évek óta szedek gyógyszert. Nem rég, körülbelül 2-3 hete megdagadtak a lábaim, térdtől lefele mind a kettő egyformán és vörös színű lett,...
        Tisztelt Doktor Nő! Tanácsát szeretném kérni, az utóbbi 3 évben elég komoly súlyfelesleget szedtem magamra, szinte észrevétlenül, úgy, hogy semmi különösebb változás nem történt sem az életvitelemben sem az étkezési szokásaimban. 9...
        Jó napot kívánok! Mindig is sovány gyerek voltam, régen edzettem, de már lassan 2 éve hogy mozgásszegény életmódot folytatok. Barátnőm mindig mondogatta hogy sovány vagyok. Mondom megmérem már magam. Meglepetésemre 74 kiló voltam. Ez volt...
        Kedves Doktornő! 25 éves korom betöltése után kezdődtek a tüneteim, pontosabban a fáradékonyság, energiahiány és a hirtelen folyamatos hízás. 56 kilóról mára 85 kilogrammra híztam (magasságom 165cm) amellett, hogy a folyamatos hízás...
        Jó napot! 2012 ben kezdett a mellem megnövekedni akkor 69 kg voltam 166cm magassággal azóta évről évre nagyobb lett, de hiztam is minden évben, most 166cm magas vagyok 19 éves és 94kg, érezhető mindkét mellemben csomószerű szövet ebből és...