Izzadás

Üdvözlöm! Páromat 9 éve heredaganattal műtötték, 1-2 éve amikor elalszik a feje izzad, de csak a feje és elég nagy mértékben mert a párna is vizes lesz tőle, ilyenkor megtörlöm és utána már nemz is izzad, nem minden éjszaka de elég sokszor.. Astrix nevű gyógyszert szed, kontrollra járunk évente ahol minden rendben!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szanyi Andrea válasza izzadás témában

Kedves Kérdező!

Az izzadásnak számos oka lehet. A szedett gyógyszernek ilyen mellékhatása nem ismert. Lehet, hogy párja feszült, szorong, állhat a háttérben hormonális ok is, bizonyos ételek is okozhatják.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2018. október 19., 23:28; Megválaszolva: 2018. október 23., 21:19
Kérdések és válaszok: Egyéb
Fokozott izzadás
Üdvözlöm! 21 éves férfi vagyok. Külföldön élek. Heti 4 alkalommal végzek sporttevékenységet. Az utóbbi időben éjszaka erőteljesen izzadok....
mi lehet az oka?
Tisztelt Doktor Nő/Úr! Az alábbi problémámra szeretnék választ kapni. 3 nappal ez előtt kezdődtek a problémáim otthon. Elkezdett rázni a hideg...
mi okozza a melegség érzést?
Tisztelt Doktornő! 8 éves kislányom gyakran mondogatja hogy melege van olyan esetben is amikor nincs igazán meleg a helységben. ahogy figyelem este...
Éjszakai izzadás
Kedves Doktor Nő/Úr! Az alábbiakkal kapcsolatban szeretném a segítségét kérni: több helyen olvastam már, hogy az éjszakai izzadás komoly...