Barna folyás

Tisztelt Doktor úr! Tartós párkocsaltban élek, több mint 2 éve fogamzásgátló tablettát szedek. (Deciora) . A menstruációm rendszerességével probléma nincs, viszont az elmúlt hónapban a mennyiségét kevésnek találtam. Csináltam terhességi tesztet, ami negativ lett. A következő menstruációt megelőzően 1 héttel minden nap enyhe barna folyást tapasztaltam, viszont a vérzésem szokott időben jelentkezett. A kérdésem az lenne, hogy mitől lehetett ez az 1 hétig tartó barna folyás a menstruáció előtt? Előre is köszönöm válaszát! Tisztelettel Alexandra.

Legfrissebb cikkek a témában
    Nincs találat!

Dr. Pétervári László válasza Egyéb témában

A rendellenes vérzés lehet szervi elváltozástól, hormonhiánytól és gyulladástól is.

A hormonhiány oka lehet a fogamzásgátló felszívódásának zavara is.

A vérzés mennyisége a fogamzásgátló tabletta alkalmazása esetén általában mindig kevesebb, a szedett készítmény uralja a menstruációs ciklust.

Ismétlődő panaszok esetén szakorvosi vizsgálat javasolt.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. január 31., 23:38 ;Megválaszolva: 2016. február 01., 21:25
Kérdések és válaszok: Egyéb
Lehet baja?
Tisztelt doktor/doktor nő! Sajnos az történt, hogy Szeptember 19-23. menstruáltam és valahogy bennem maradt egy tampon, nem éreztem semmit és a...
Császármetszés utáni menzesz
Tisztelt Doktor Úr! Tavaly novemberben szültem császármetszéssel, február közepéig szoptattam. A menzeszem januárban már megjött és egészen...
vizes folyás
Kedves Doktor Úr! Soha nem szültem és egészséges életmódot folytatok. Tavalyi leletemen ez van: tátongó méhszáj, portio folytatásában...
Ez mit jelezhet? Terhesség...
Tisztelt Doktor Úr! Azzal a panasszal/kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 4.napja késik a menstruációm, 3 pozitív tesztem van, a tegnapi a legerősebb....
A ciklus és a lencse
Tisztelt Doktor Úr! Véleményét és segítségét szeretném kérni a következő esettel kapcsolatban. A korábban rendszeres menstruációs vérzésem...