Az esemény utáni tabletta okozhat hüvelyi folyást?

Tisztelt Doktor Úr! Az lenne a kérdésem, hogy én a barátommal december 17-én együtt voltam, sajnos elszakadt az óvszer, de egy órán belül szerencsére be tudtam venni az eseményutáni tablettát. A tabletta bevétele utána, 2 napra rá már volt enyhe pecsételő vérzésem, de ilyen rózsaszínes barnás, átlátszó hüvelyi váladékkal, majd 1-2 napig nem volt semmi. Utána ismét kicsivel erősebb pecsételő vérzésem volt 4 napig. Mikor az elmúlt, azóta kicsivel nagyobb mennyiségben van átlátszó, nyálkás, szagtalan hüvelyi váladékom. Esetleg ez a gyógyszer hormon tartalma miatt alakulhatott ki? Vannak görcseim is napok óta. Viszont nekem pajzsmirigy problémám van, de elvileg a gyógyszer nem hat ki a betegségre. Ön szerint a gyógyszer okozhatja nálam ezt az elváltozást? Sajnos a nőgyógyászomhoz csak január végén tudok menni kivizsgálásra. Az utolsó menstruációm kezdete: december 10-e volt, a közösülés után 2x is csináltam tesztet, mind a kettő negatív volt. Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában
    Nincs találat!

Dr. Pétervári László válasza Egyéb témában

Az alhasi fájdalom, pecsételő vérzés, hüvelyi folyás gyulladásra is utalhat.

Az esemény utáni tabletta után is jelentkezhet hasi görcs, víztiszta folyás.

Szakorvosi vizsgálat tanácsos, a pontos ok csak úgy határozható meg.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. január 04., 13:30; Megválaszolva: 2016. január 04., 21:14
Kérdések és válaszok: Egyéb
Lehet baja?
Tisztelt doktor/doktor nő! Sajnos az történt, hogy Szeptember 19-23. menstruáltam és valahogy bennem maradt egy tampon, nem éreztem semmit és a...
Császármetszés utáni menzesz
Tisztelt Doktor Úr! Tavaly novemberben szültem császármetszéssel, február közepéig szoptattam. A menzeszem januárban már megjött és egészen...
vizes folyás
Kedves Doktor Úr! Soha nem szültem és egészséges életmódot folytatok. Tavalyi leletemen ez van: tátongó méhszáj, portio folytatásában...
Ez mit jelezhet? Terhesség...
Tisztelt Doktor Úr! Azzal a panasszal/kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 4.napja késik a menstruációm, 3 pozitív tesztem van, a tegnapi a legerősebb....
A ciklus és a lencse
Tisztelt Doktor Úr! Véleményét és segítségét szeretném kérni a következő esettel kapcsolatban. A korábban rendszeres menstruációs vérzésem...