Yasminelle barna folyás

Tisztelt Doktor Úr, Lassan 5 éve szedem a Yasminellet. MIndig minden rendben volt mellette. Az utóbbi időben azonban rendszertelenné vált a vérzésem, a 7 napos szünet előtt pár nappal barnás vérzésem volt, vagy késett a vérzéS. Jelenleg is a 7 napos szünet negyedik napján vagyok és már 2 hete barnás folyásom van, nem sok és nem sűrű folyás, de szerintem nem menstruációs vér. Egy hónapja voltam nőgyógyásznál, mindent rendben talált. Azt szeretném kérdezni, hogy Ön szerint hagyjam-e abba a gyógyszer szedését és most a 7 napos szünet után ne folytassam. Illetve azt, hogy ez a rendszertelen vérzéses probléma csökkenti e a gyógyszer fogamzásgátló hatását? Pl most a 7 napos szünetben kell-e kiegészítő védekezést alkalmaznunk? Előre is köszönöm válaszát! Ani

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza Egyéb témában

A hormonális fogamzásgátló szedését folytassa, az előírás szerinti szedés esetén a tabletta mentes szünetben a védettség adott.

A tabletta melletti rendellenes vérzés kivizsgálása szükséges, szakvizsgálat ultrahang vizsgálattal kiegészítve.Lehet hormonális, gyulladás, fogyókúra, lelki, egyéb gyógyszer szedése is az oka.

Kivizsgálás után, negatív esetben, másik gyógyszer készítmény alkalmazása mérlegelendő.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. szeptember 16., 21:02; Megválaszolva: 2015. szeptember 17., 20:35
Kérdések és válaszok: Egyéb
Lehet baja?
Tisztelt doktor/doktor nő! Sajnos az történt, hogy Szeptember 19-23. menstruáltam és valahogy bennem maradt egy tampon, nem éreztem semmit és a...
Császármetszés utáni menzesz
Tisztelt Doktor Úr! Tavaly novemberben szültem császármetszéssel, február közepéig szoptattam. A menzeszem januárban már megjött és egészen...
vizes folyás
Kedves Doktor Úr! Soha nem szültem és egészséges életmódot folytatok. Tavalyi leletemen ez van: tátongó méhszáj, portio folytatásában...
Ez mit jelezhet? Terhesség...
Tisztelt Doktor Úr! Azzal a panasszal/kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 4.napja késik a menstruációm, 3 pozitív tesztem van, a tegnapi a legerősebb....
A ciklus és a lencse
Tisztelt Doktor Úr! Véleményét és segítségét szeretném kérni a következő esettel kapcsolatban. A korábban rendszeres menstruációs vérzésem...