Duphaston szedése

Kedves Doktor Úr! Júliusban volt egy egészségügyi kaparásom amelynek a szövettani eredménye alapján azt mondták, hogy még nincs probléma a méhemmel, de a későbbiekben elrákosodhat, ezért a korom miatt a méheltávolítást javasolták. Mivel nagyon félek bármilyen egészségügyi beavatkozástól, elsőre tiltakoztam a műtét ellen és így három hónapra a Duphaston gyógyszert írták fel szedésre, aminek a lejárta után megint egy kürett következne és akkor mondanák meg, hogy a nagy műtét szükséges-e? Harmadik hete szedem a gyógyszert és pár napja vérzés jelentkezett. Ez a gyógyszer szedés velejárója vagy mindenképpen keressem fel a szakrendelést, mert ez nem természetes? A válaszát előre is köszönöm! Üdvözlettel: Tóth Margó

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza Egyéb témában

A gyógyszer szedése mellett észlelt vérzés rendellenes.

Nőgyógyászati szakrendelés felkeresése tanácsos.

A szövettani lelet birtokában a műtéti beavatkozás mérlegelése jön szóba.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. szeptember 07., 21:43; Megválaszolva: 2015. szeptember 07., 22:57
Kérdések és válaszok: Egyéb
Lehet baja?
Tisztelt doktor/doktor nő! Sajnos az történt, hogy Szeptember 19-23. menstruáltam és valahogy bennem maradt egy tampon, nem éreztem semmit és a...
Császármetszés utáni menzesz
Tisztelt Doktor Úr! Tavaly novemberben szültem császármetszéssel, február közepéig szoptattam. A menzeszem januárban már megjött és egészen...
vizes folyás
Kedves Doktor Úr! Soha nem szültem és egészséges életmódot folytatok. Tavalyi leletemen ez van: tátongó méhszáj, portio folytatásában...
Ez mit jelezhet? Terhesség...
Tisztelt Doktor Úr! Azzal a panasszal/kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 4.napja késik a menstruációm, 3 pozitív tesztem van, a tegnapi a legerősebb....
A ciklus és a lencse
Tisztelt Doktor Úr! Véleményét és segítségét szeretném kérni a következő esettel kapcsolatban. A korábban rendszeres menstruációs vérzésem...