Fejbőrön kiütés

Tisztelt Doktornő! A hét végén a Szajki tavaknál kempingeztünk és odaérkezésünk másnapján kiütések lettek a fejbőrömön. Ott kaptam calcium pezső tablettát és valami allergia gyógyszert. Hazaérkezésünk napján vasárnap elmentem ügyeletre ott adtak inj. Suprastint és Solu-Medrol-t, Diagnózis T78420. Jobb lett, mert nem viszketett. El nem múlt sajnos. Mivel Ausztriában dolgozom, mennyi időt várjak még és mikor keressem fel az itteni háziorvosomat? Nem váltottam se sampont, se festéket. Nagyon meg vagyok rémülve, hogy mi lehet ez. Köszönöm előre is a választ! Tisztelettel

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Hangonyi Csilla válasza kiütések a fejbőrön témában

Kedves Kérdező!

Panaszait okozhatta valamilyen növény, vagy rovar, természetesen vegyszerek, illatszerek, hajlakk stb.is. A kiütések gyakran, csak hetek múlva múlnak el teljesen.

Szedjen antihisztamint, (vény nélkül többféle kapható) és kerüljön minden illatszer, vegyszer használatot fejbőrén. Ha 2 hét alatt sem lesz tünetmentes, forduljon ismét orvoshoz.

Üdvözlettel:

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. május 04., 10:43; Megválaszolva: 2015. május 04., 17:59
Kérdések és válaszok: Egyéb
Kurkumin étrend kiegészítő...
Tisztelt Doktornő/Úr! Több helyen olvastam a kurkumin kedvező hatásairól. A kérdésem, hogy javasolják -e, és milyen dózisban az ilyen étrend...
Koleszterin csökkentés aktív...
Tisztelt Címzett! Elmentem nagy-labor vizsgálatra és magas lett a labor eredményemben a koleszterin szint, azaz: Se koleszterin: 6,9 mmol/l...
Koleszterin szint, jó és rossz...
Tisztelt Címzett! Kérdésem a koleszterin szintemmel kapcsolatos, ami a következő a labor leletem szerint: Se koleszterin: 7,3 mmol/l (Referencia...
Nappali és éjszakai izzadás
Az elmúlt évben fokozott izzadásban szenvedek. Nappal nyáron mindig, ősszel gyakran átüt a pólón is. Éjszakánként pedig gyakran izzadok takaró...
Hírtelen elesés
Tisztelt szakértők! Nem tudom mi okozhatja édsanyám bizarr trüneteit, a háziorvos nem hajlandó vele foglalkozni, mondván hog yőt már úgy sem...