Mi az oka az éjszakai szédüléseknek?

Bár dr. Fehér Gergelynek címeztem volna a kérdésemet, mint neurológusnak, de akkor felteszem itt: Arról szeeretnék információt kapni, hogy visszatérő pszichiátriai panasszal (bipoláris depresszió, paranoia), illetve hyper-prolactinaemia esetén, rendszeres dopamin pótlással (bromocryptin) és rendszeres napi mozgással (gerinctorna, úszás) , mellesleg jobb hangsúlyos gerincsérvvel miért érezhetek éjszakánként, illetv hosszan tartó ülés/ülőmunka után felálláskor orientálatlansággal kombinált szédülésérzést, mely hirtelen mozdulatokra (részegséghez hasonló) támolygássá változik, és hirtelen el kell kapnom egy széket vagy a falnak támaszkodnom, hogy el ne essek. Csak az oka érdekelne, köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pálvölgyi Rita válasza vérnyomás témában

Tisztelt Kérdező,

Elsőként a vérnyomás leesése jut eszembe a leírt tünetek alapján. Hirtelen felálláskor ez gyakran megtörténik.

Úgy látom, nincs olyan pszichiátriai készítmény, ami ebben szerepet játszhatna.

Egyéb lehetséges okokat háziorvos irányítása mellett lehet kivizsgáltatni.

Üdvözlettel:

Dr. Pálvölgyi Rita

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2021. július 28., 19:24; Megválaszolva: . .,
Kérdések és válaszok: Depresszió
Mikor lesz vege?
Tisztelt Doktornő! Vilageletemben szorongó alkat voltam, es ragaszkodo. Mindig csak egy emberhez ragaszkodtam, es ha az nem csak velem foglalkozott akkor...
Gyógyszer mellékhatás
Tisztelt Doktornő! Több, mint egy éve hasi és bélproblémáim vannak. 2016-ban eltávolították az epehólyagomat, utána nem volt vele gondom....
Meddig tart a mirtazapin elvonási...
Tisztel Doktornő! 8 évig naponta szedtem 30 mg mirtazapin-t. Körülbelül egy hete letettem. Azt látom, hogy nélküle is boldog vagyok. Viszont...
Hogyan kezeljük?
Tiszelt Doktornő! Nagymamámmal kapcsolatban írok. Nagyapám 3 évvel ezelőtt sajnos tüfődaganatban elhunyt. (előtte egy hosszabb ápolási folyamatot...