• Depresszió major?

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktor Úr! Négy évvel ezelőtt, édesanyám és rá két hónapra férjemet is elvesztettem.Édesanyám alzheimer kóros volt-kórházban feküdt az állapota gyorsan romlott, mikor fél évvel a halála előtt kiderült, hogy a férjem daganatos beteg.hirtelen nem tudtam mitévő legyek, a betegségét a betegséget egyikünk sem fogadta el, nem is ugy kezeltük a dolgot mintha nagyon beteg lenne, hiszen ránézésre senki sem mondta volna meg, hogy Ő Beteg! Sajnos az állapota neki is sokat romlott és elvesztettem! Még a mai napig sem tudtam feldolgozni, a halálukat, a szülei fájdalmát, majd az Ő Temetésüket.Én eközben a rövid idő alatt-6 hónap-közel 25 kg fogytam.Próbálok talpon maradni, hypertoniám van, rohamokban jelentkező ájulás szerű szédülések szapora szívveréssel és gyengeségérzet bizonytalanság marad hátra., hasipanaszok hátterében-mioma, Az étvágyam nem tul jó igy semmit nem szedtem vissza az elveztett sulyból, ebből kifolyolag az összes létező csontok fájnak,, az ülés a fekvés Segítséget szeretnék kérni hova forduljak, Válaszát előre is köszönöm:Tisztelettel Erika

        Dr. Kalóczkai Andrea válasza a depresszió, gyász témában

        Kedves Kérdező! A testi tünetei pánik rosszullétek lehetnek. A veszteséggel járó gyász pedig depressziós tüneteket váltott ki. Pszichiátriai gyógyszeres kezelésre van szüksége. terápiás beszélgetés, úgy nevezett pszichoterápia is sokat segithet.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Kalóczkai Andrea
        Ideg- és lélekgyógyász Itt kérdezhet

        Dr. Kalóczkai Andrea

        Kérdés: 2012. április 14., 14:06; Megválaszolva: 2012. április 19., 13:47

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! Arról szeretnék érdeklődni, hogy Co-Dalnessa (4mg/5mg/1,25mg) vérnyomáscsökkentőt lehet-e együtt szedni Remotiv Extra (500 mg)-val, valamint Pharmekal HerbaNight kapszulával (mely utóbbinak tartalma: 200mg L-Triptofán, 400mg...
        Tisztelt Dr. Molnár Dóra! Pár hete mellkasi fájdalommal küzdök. Van egy minimális szívzörejem, amiről, még nem állapították meg, hogy miért van. A TSH értékem kicsit magas, számszerint 4,383 mIU/l. Az igazán aggasztó, hogy napok óta...
        Tisztelt doktornő? Napi 20mg Brintellix és napi 5mg Xanax(hiánycikk esetében Frontin)mellé hozzászedhető-e napi 2-szer 1 MCP-ratiopharm 10mg-os tabletta hányingercsökkentés cèljából?Néhány napja Daedalont szedtem hányingerre,mivel mióta 20...
        Volt egy párom akivel egy évig együtt voltunk éltünk, és szakítottunk. A szakítás oka, h sokat hisztiztem ha valami nem tetszett. Sokszor hangulat ingadozásom van , valamikor napokig , de van csak h órákig tart. Valamikor meg napokig meg madarat...
        Üdvözlöm! Kati vagyok. Korábban, évekkel ezelőtt kezeltek pánikbetegséggel. Most szintén nem vagyok jól. Hogy megint pánik beteg vagyok e vagy depressziós nem igazán tudom. A tüneteim: Fáradt, érdektelen vagyok. Fejfájás, szédülés,heves...
        Kedves Doktornő! Édesapámmal kapcsolatban szeretnék kérdezni. Kb. fél éve nagyon szótlan lett. Ha kérdezünk tőle, akkor válaszol, de nem cseveg. 1 hónapja tüdőgyulladással kórházba került. Már ott is sokat fogyott, de amióta hazajött...
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! 23 éves lány vagyok, nem dohányzom, nem fogyasztok alkoholt. 2 hónapja érzek vissza-visszatérő mellkasi fájdalmat a szívemnél, ami nagyon megijeszt. Van olyan nap, hogy nagyon erősen fáj, de van hogy egyáltalán...
        Tisztelt doktornő/úr a kérdésem a következő lenne! Párom a velaxin antidepresszánst szedi, és azt szeretném tudni hogy ez a készítmény mellé esetleg van e gyógynövény tea, vagy esetleg gyógynövény ki vonat, mert pl az orbáncfűt olvastam,...
        Tisztelt Doktornő! Nagyon nehéz így "személytelenül" kérdést feltenni, főleg, hogy egy több mint 40 éves problémáról van szó. 4 éves koromban alvászavarral kezdtek el kezelni egy akkor még kis faluban. 77-ben Miskolcra kerülve,...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném kérdezni, hogy a Concor Cor 2, 5 mg és a Quetiapin 50mg vagy szükség esetén dózis növelés az az 75 mg szedhető-e együtt? A másik kérdésem az lenne, hogy a Quetiapin a bipoláris depresszió esetében is...