Emlő műtéten estem át

2013-ban csonkolásos, majd 2014 januárjában bal emlő eltávolitásom volt. Most termelvizes fürdőbe (gyógyfürdő?) mennénk, meg a nyáron is szeretnénk, lehet nekem ilyen fürdőt igénybe venni? Egy ismerősöm nagyon nem ajánlja! Eddig jól vagyok, most lesz e hónapban csont izotóp vizsgálatom, de addigra az "első fürdőzés" már le lesz tudva. Válaszát előre is köszönöm!

Dr. Tóth Judit válasza gyógyfürdő témában

Kedves Kérdező! Az ismerősének igaza van. A gyógyfürdőzés nem ajánlott. A meleg gyógyvizek hatása daganatos betegségekben nem előnyösek. Nem túl meleg és nem túl hideg vízben lehet úszni, gyógytornázni, lehet a vízparton nagyokat pihenni, relaxálni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát.
A válasz 5 évnél régebben keletkezett, így egyes tanácsok napjainkra túlhaladottá válhattak.
Megválaszolva: 2015. március 06.

Kérdések és válaszok: Daganatos megbetegedések

Életmód kemoterápia, sugárterápia után
Kedves Dr. Tóth Judit! Mellműtét, majd nyirokcsomó műtét után kemoterápiás, és sugárterápiás kezelésen vagyok túl. Az utolsó sugárkezelés 2015.április végén...
Gyógyfürdői beutaló helyének...
T. WEB Doktor! 15 alkalomra szóló gyógyfürdői és masszázs beutalót kaptam 07.18-án saját kérésemre az Agárdi Gyógyfürdőbe. Tájékoztattak, hogy a kezeléseket 4...
Lumbágóm van, árthat a gyógyfürdő?
Tisztelt Doktornő/Doktorúr! A héten kiújult a lumbágóm. Volt kint nálam a háziorvos, kaptam fájdalomcsillapító injekciót, és felírt nekem gyógyszert is. Most...
Termál terápia
Tisztelt Doktor Úr! A térdeimmel sajnos már rendszeresen problémák vannak, jelenleg MR vizsgálatra várok. Egy évvel ezelőtt termálfürdőben voltam, ami sokat...
Ki jogosult? és hol kérhető?
Tisztelt Dr. bogdán Aurél! Kedves doktor Úr! 63 éves vagyok, az izületeim szinte minden évben erős fájdalmat okoznak, már a vállaimat injekciózták, a...
Gyógyfürdő
2007-ben műtöttek vastagbél daganattal. Kemoterápiás kezelést kaptam 2008-ban. Jelenleg PET és hasi CT alapján tünetmentes vagyok. Reumatológiai kezelésre...