Rosszullétek

Összetett problémám van. Voltam orvosnál soknál, de nem javul. A probléma 10 éve cukorbeteg vagyok kb. 1 éve inzulinos. Másfél hónappal ezelőttig nem is volt semmi gond. Akkor volt 1 rosszullétem, ami mintha infarktus lett volna szivem melkasom beszúrt nemkaptam levegőt. Azóta hetente előjön a rosszullét, ami mintha hasam fájna, émelyegne, kiakarna szakadni, és mintha érezném most ájulok el, ez párosúl kéz, láb zsibbadással émelygéssel enyhe hányingerrel. Ezek általába este lefekvés körűl de napközben is elöjőnnek, 3 vérnyomás csökkentőt szedek. Ilyenkor 160-ra felmegy vérnyomásom, cukor kb 10-12 körűl szokott lenni. átlag 5-8 között kaja előtt után. Hasi ultrahangon azt mondták igazából nem lát semmit mindkét vese megnagyobbodot és kéreg felvan vastagodva, nyaki ütőerek szintén felvastagodtak, lerakodás még nincs benne. A kérdésem az lenne tudom nem egyszerű, de ez mitől lehet ezek a rosszullétek, mert nagyon rossz! A gyógyszerek nagyrészét azóta szeddem mióta elöszőr rosszúl lettem és mentőt is kellett hívni, amit előte is szedtem az a merckformin1000-és az inzulin volt csak. A régi actrapid inzulint lecserélték közben apidra solostar-ra-az estit szintén ilyesmire. A válaszát előre is köszönöm, Tiszteletel G. Ferenc

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Molnár Dóra válasza cukorbetegség és mellkasi panaszok témában

Kedves Ferenc! Javaslom, hogy az Önhöz közeli orvosi egyetem belgyógyászati klinikájának diabetológiai specialista rendelését keresse fel! A problémája valóban összetett, részletes kivizsgálást igényel.

Jobbulást kívánok! Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. augusztus 30., 08:11; Megválaszolva: 2012. szeptember 02., 21:00
Kérdések és válaszok: Cukorbetegség (diabétesz)
Magas cukor
Tisztelt Doktornő! 5 évvel ezelőtt kezdődött a pszichés problémám, több pszichés betegséget állapítottak meg nálam. Nyugtatót...
Vércukorérték
Kb 10 éve vagyok 2-es számú cukorbeteg és szedem a Merckformint 1000mg retard.Egy hónapja mérem otthon éhomi , étkezés előtti és 2 órával...
Emelkedett glükóz és orrspray
Tisztelt Doktor Úr/Hölgy! Érdeklődni szeretnék, hogy (allergiára) rendszeresen használt MOMENTASON SANDOZ orrspray okozhat-e labor eredményben...
Inzulinrezisztencia
Kedves Doktornő! Inzulinrezisztencia tünetek miatt a nőgyógyászom elküldött, terheléses vizsgálatra, aminek az eredménye alapján azt mondta, hogy...
GDM - utógondozás
Tisztelt Doktornő! Diétával kezelt GDM-es terhesség (éhomi glükóz: 4,0 mmol/l; 60 perces: 9,7, 120 perces: 8,5 mmol/l) után 3,5 hónappal (szoptatás...