Cukorbetegség és mellrák

Tisztelt webdoktor! Az anyukám cukorbeteg, s mellrákja volt. Túl van egy csomó kezelésen, s most már hormonkezelést kap. Minden eredménye negatív. Azonban azóta nagyon megugrott a vércukorszintje.Gyógyszeres kezelésről inzulinra állították át.De sajnos szinte semmit nem segít.Sok esetben húsz körüli a cukor szint.Diéta sem sokat segít ebben az esetben.Volt, hogy elfelejtette bevenni a hormon gyógyszert olyankor nem ugrott fel. Az onkologús hajthatatlan. Mi tévők legyünk? Várom válaszát.Köszönettel Anikó1971

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a cukorbeteg témában

Kedves Kérdező! A hormonkezelést semmiképpen ne hagyják abba, de a magasabb vércukorértékek "ellen" több inzulin adásával védekezhetnek. Érdemes lenne személyesen megbeszélni a terápiát a diabetológus kollegákkal, ami segíthet abban, hogy ne legyenek később sem gondok a vércukorszintek miatt.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2012. március 15., 21:36; Megválaszolva: 2012. március 19., 14:10
Kérdések és válaszok: Cukorbetegség (diabétesz)
Emelkedett éhgyomri cukorérték
Tisztelt Doktornő! 55 éves nő vagyok, 165 cm magas és 57 kg, sportos testalkatú. A most 25 éves fiammal terhességi cukorbeteg voltam, azóta nem volt...
Terhesség, keton a vizeletben
Tisztelt Webbeteg! 18 hetes kismama vagyok. Ir diagnózissal, 42-es BMI-vel. Évek óta 160gr ch diétát tartok, több-kevesebb sikerrel.A terhességem óta...
Terhességi cukorbetegség
Kedves Doktornő! 20 hetes kismama vagyok, 4.babámat várom. Otthon méregettem a cukrom, s mivel mértem rossz értékeket.. (7.8-8 evés után 1 órával)...
Esti inzulin
Tisztelt Doktornő! Feleségem szülés után let cukorbeteg. Immár 23 éve. Az utóbbi időben nem tudja kontrollálni a cukorszintjét. Főleg az...
Deflazacort Bőrgyulladásra
Nem Magyarországon kaptam a kezelést, de egy tályogra deflazacorte tartalmú szteroidot kaptam amit 5 napig 2x 30 mg szedtem. Nagyon sok rosszat olvastam...