utóbbi napokban elájulok

5 éve diagnosztizáltak nálam COPD-t. Kétszer voltam a Korányiban fulladás miatt. Sajnos a dohányzást nem tudtam abbahagyni. Múlt héten csütörtökön és tegnap rám jött a szokásos köhögés rohamom. (ez rendszeres és meg is szokott szédülni a fejem) Azzal a különbséggel, hogy elájultam.összefüggésben van ez a COPD-vel? A lábfejem meg úgy néz ki mint egy felfújt gumikesztyű.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Földi Ildikó válasza COPD témában

Kedves kérdező! Elképzelhető, hogy az erős köhögés, szapora légvétel (hyperventilláció) miatt magas széndioxid és alacsony oxigén szint alakult ki a szervezetében, és ez okozhat szédülést, ájulást. Mihamarabb keresse fel gondozó orvosát, mert ez nagyon komoly tünet, légzési elégtelenséget jelez elképzelhető, hogy a kezelésen módosítani kell. Nem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy az egyik leghatékonyabb "gyógyszer" a dohányzás abbahagyása lenne!

A lábdagadásnak számos oka lehet (egyik oldali vagy mindkét lábfeje dagad? ) ennek tisztázására keresse fel háziorvosát!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. október 24., 12:07; Megválaszolva: 2012. október 27., 15:24
Kérdések és válaszok: Krónikus bronchitis (COPD)
Copd utolsó stádium
Kedves Doktornő! Édesanyám copd IV.stádiumában van oxigén terápia otthon gyógyszerek. Szanatóriumba tudok ingyenes beutalót hol tudok neki kérni, 38...
COPD betegség más szervem...
Nem régen regisztrálták nálam ezt a betegséget. Az kérdezném hogy, más szervem működését is befolyásolja ez a betegség és mi a végkifejlet...
COPD betegek egyessülete
Azt szeretném megkérdezni, hogy a COPD betegeknek van valahol egyesülete, ill. találkoznak valahol? Amennyiben igen, szeretném tudni, hogy hol, merre...