Fityma-seb

Tisztelt doktor úr/nő!

 

A problémám a következő: A fitymámon a mb-ás miatt kialakult egy seb amit nem hagytam begyógyulni így a helyén most egy szines folt található már egy jó ideje. Kérem segítsen nekem milyen gyógyszerrel kenőccsel lehet ezt a heget eltüntetni.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza fityma témában

Tisztelt Kérdező!

Szilikon tartalmú gélt (Dermatix, Zeraderm) megpróbálhat, melyeket hónapokig kell alkalmazni.

 

 Üdvözlettel: Dr. Bodnár Edina

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. június 16., 09:10; Megválaszolva: 2009. június 16., 09:10
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Érzékeny olykor fájó fehéres...
Tisztelt doktornő! 2-3éve tapasztaltam először szex után érintésre fáj a fitymafékem.1-2nap után a fájdalom megszűnik. Az érintet terület...
Fehér pöttyök a fitymán
Üdvözlöm! Megjelent rengeteg apró, fehér-kicsit átlátszós pötty a fitymámon, de csak ott. Nagyon megijedtem utánakerestem és ezt...
Piros karima a makkon - allergia?
Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Férjem péniszén, a makk tövében a fityma alatt megjelent egy piros "karima" szerű folt. Nem fáj, nem viszket, nem okoz...
Fitymán berepedezés
Üdvözletem! Pár napja a fitymámon pár helyen merőlegesen kis perepedezések jelentek meg. Olyan érzés mintha fitymaszűkületem lenne pedig nincsen....
Bőrkivilágosodás
Kedves Webdoktor! A péniszem fitymabőre elkezdett fehéredni. Nem fáj, csak mintha szárazabb, érzékenyebb lenne ez a rész, Szeretném tudni mi lehet...