Visszér és cipralex hatása

Tisztelt Dr..Úr/Nő! Pánikbetegségem miatt Citapram gyógyszert szedek, két hónapja.Fél éve egy vérvizsgálat során megállapították nálam, hogy az egyik ágon örököltem a trombózis veszélyt, ami nálam 7-szeres. Az egyik kérdésem az lenne, mit jelent ez a hétszeres, és jelent e valami komoly bajt. A másik kérdésem pedig, hogy a Citapram nem árt-e a visszereimnek/két éve már volt a jobb lábamban egy visszér műtét.Tanácsolták akkor, hogy szedhetek Aspirin protectet.De most nem tudom, hogy a Citaprammal együtt szedhetem e ezt is..nem csinálok e a visszereimnek nagyobb bajt.Különben minden nap egy órát biciklizem..csak módjával...hidegen sajtolt szőlőmagolajat és halolajat iszom az ereim védelmében.Válaszát elóre is köszönöm üdvözlettel Zsu

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza visszérbetegség, thrombózishajlam témában

Tisztelt Érdeklődő!

A "hétszeres" trombózis veszély azt jelenti, hogy Ön statisztikailag 7x nagyobb eséllyel fog valaha életében trombózist kapni, mint egy olyan ember, akinek nincs öröklött trombózis hajlama. Mivel a trombózis kialakulásában az öröklődés mellett rengeteg egyéb tényező (pl. csonttörés, tartós ágyban fekvés, daganatos betegségek, hosszú repülőút stb.) is szerepet játszik, pontos számszerűsített rizikótényezőt lehetetlen mondani az Ön esetében. A Citapram biztosan nem árt a visszereinek, az omega-3 zsírsavakban gazdag diéta pedig dícséretet éredemel.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2011. március 28., 22:20; Megválaszolva: 2011. március 29., 20:43
Kérdések és válaszok: Visszérbetegség
Viszér
Üdvözlöm! 41 éves anyuka vagyok! Többször volt már viszérműtétem! A mai napon történt hogy enyhe kis csípő fajdalmat éreztem a jobb...
Lehetek később visszérbetegségem
Tisztelt Szakértő! Felmerült bennem, hogy talán a későbbiekben visszérproblémám lehet. Az oka, hogy észrevettem, hogy az átlagnál többször...
lelet értékelése
Tisztel dr úr! 4 éve volt egy mélyvénás thrombózisom, azóta mindkét lábamon nagyon csúnya viszerek jelentek meg! Az érsebészem műtétet javasol...
Kanül a vénában
Üdvözlöm Egy talán nem szokványos kérdéssel fordulok önhöz. Kettő hete császármetszéssel szültem,majd kórházi távozáskor a nővér...