Péniszpumpa általi sérülés

Üdv doktor úr! Egy olyan kérdésem lenne hogy tegnap használtam A péniszpumpámat és egy lilás színű kisebb területen folt jelent meg, Ez mitől lehet és mit tegyek??? Mellékeltem egy képet is hát ha ez alapján megtudja nekem mondani mi a teendő ilyen még sose volt, elég régóta használom már a pumpát, de ilyennel nem találkoztam még Köszönöm a válaszát előre is!!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Papos István válasza a penis témában

A képet nem látom, de vélhetően kis érsérülés történt a bőr alatt. Javaslom, hogy a gyógyulásig ne használja a pumpát!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. november 05., 23:24; Megválaszolva: 2020. november 07., 13:29
Kérdések és válaszok: Urológiai megbetegedések
Tesztoszteron szint
Kedves Doktor Úr! Totál tesztoszteron szint a vérképemben 9, 65 ( tartomány: 5,72-26,14 nmol/L ). A vérvétel 2020.11.25.-én készült. Azt szeretném...
Pénisz megdagadás
Tisztelt Doktor! Olyan problémával fordulok önhöz hogy a tegnapi napon megdagadt nagyon a péniszem... Kínosnak érzem de az előző napi hosszas...
Csomó a péniszen
Tisztelt Doktor Úr! Előző levelemben megírtam önnek hogy egy kisebb és egy nagyobb csomó keletkezett a péniszemen. Sajnos most a nagyobbik csomó...
Bizsergő érzés a péniszben
Tisztelt Doktor Úr! Néhány hete bizsergő, remegő érzés jelentkezik napközben a péniszemben. Periódikus jellegű, mintha mobiltelefon rezegne a...
Prosztata
Tisztelt doktor úr! Az ügyben keresném hogy gyakran észrevettem hogy vizelésnél nagyon kis sugárban jön a vizelet! De nem állandóan ha nem reggel...