Péniszpumpa (Bathmate Hydromax - vízzel feltöltős)

Tiszteld Doktor Úr! A következő kérdésem lenne.. Vásároltam egy ilyen péniszpumpa terméket, ami vízben (fürdőkádban vagy zuhanyzóban) használható és pár hónapig tökéletesen működött is a dolog, valami minimális hatást lehetett is elérni vele, de az utolsó két alkalommal valamiért a felpumpált állapot után ödéma szerű (mintha egy elvizesedett púpos) rész jött volna létre, amit aztán jegeltem az első alkalom után és el is múlt. A kérdésem az volna, hogy ennek vajon mi lehet az oka? Én csinálok valamit rosszul vagy miért változott meg a dolog menete az első pár hónaphoz képest? Esetleg kárt tesz ez az egészségben? Válaszát előre is köszönöm! Üdvözlettel.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Papos István válasza Penis témában

Nem tudom, milyen tipust használ, de nagy valószínűséggel nem megfelelően használja az eszközt.

Javaslom, hogy csak merevedési panasz esetén, urológussal történt előzetes konzultációt követően használja a termêket.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. október 21., 22:08; Megválaszolva: 2015. október 22., 08:46
Kérdések és válaszok: Urológiai megbetegedések
Péniszprobléma
Nemrég kiderült, hogy szifiliszem van, voltam vele urológusnál és nemigondozónál. A tünetek megvannak, a péniszemen van egy kis dudor, alatta egy seb...
Ödémás pénisz
Tisztelt Doktor Úr! Majd egy év után ismét megdagadt a figymám körbe, bevizesedett. Egy éve ezt követte a bőr berepedése, mely hegeket hagyva...
férfi intimtorna
Tisztelt Doktor úr! Az utóbbi hónapokban merevedési problémáim merültek fel, ill. hónapokon át teljesen elmaradt a reggeli merevedésem. Hogy mi...
Pénisz megdagadás
Tisztelt Doktor! Olyan problémával fordulok önhöz hogy a tegnapi napon megdagadt nagyon a péniszem... Kínosnak érzem de az előző napi hosszas...
Csomó a péniszen
Tisztelt Doktor Úr! Előző levelemben megírtam önnek hogy egy kisebb és egy nagyobb csomó keletkezett a péniszemen. Sajnos most a nagyobbik csomó...