FontosS!

Tisztelt Weborvos! Most tudtam meg hogy a 19 éves barátom 4 éve vazelint fecskendezett a péniszébe nem fáj neki semmilyen tünete nincs, a péniszébe van egy kemény dudor! Kérem írja meg hogy ha van valami baja milyen tünetei vannak és hogy tünetmentesen is lehet valami baja ami esetleg később alakul ki! Mi ilyenkor a teendő? Mielőbbi válaszát előre is köszönöm, és várom!

Dr. Papos István válasza külső nemi szerv probléma témában

Amennyiben panaszai vannak, akkor a vaselines csomó eltávolítása jöhet szóba. Ha panaszok nincsenek, semmi teendő nincs.

Tisztelettel: Dr. Papos István

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. december 17., 22:52 ;Megválaszolva: 2012. december 19., 22:48
Kérdések és válaszok: Urológiai megbetegedések
Lilás, piros foltok a péniszen...
Pár napja a fitymám jobb felső részén egy lila véraláfutás, zuzódás nyom szerű folt jelent meg, ma egy újabb a másik felén a péniszem közepén!...
Post covid asszociált...
Tisztelt Doktornő! Olvastam összefoglalóját - illetve a külföldi tanulmányokat is - a post covid hólyaggyulladásról, amelytől immár másodjára...
Sexuális élet műtét után
Tisztelt Dr. Baki Márta! Először is nagyon köszönön az előző kérdésemre kapott választ, de elfelejtettem egy dolgot megkérdezni, így ezt még...
Kisebb vérzés a makkon
Tisztelt doktornő! Pár napja a makkomon kisebb vérzést és valami lepedék szerűséget vettem észre. Fájás vagy viszketés nincs, csak nem tudom mi...
4 CT hatása a herére
Tisztlet Doktornő! 24 évesen sajnos balesetem volt most októberben. Kórházba bekerülve teljes testet CT-vizsgálták kontrasztanyaggal. Majd...