Nyirokér duzzanat a péniszen.

November 1-jén megjelent a péniszem körül a makk alatt egy nyirokér duzzanat. Elég kemény, bal végén érdes, jobb oldalon inkább egybefüggő A forumokon olvasottak alapján Lioton gélt próbáltam de sajnos nem sokat segített. Nov 6.-án elmentem urológushoz. Azt írta, hogy a "corona glandisban" nyirokút duzzanat. Advantan krémet írt fel rá. Mintát vett. Mikor megjöttek az eredmények kiderült, h van egy húgyúti fertőzésem amire Tinidazol és Sumamed nevű antibiotikumot írt fel. Aztmondta, h 1 hét erejéig advantanról váltsak át batrafenre. Legutóbb azt mondta, hogy a húgycsőgyulladás elmúlt és a duzzanatra használjam tovább az advantant. Ez egy hete volt de sajnos azóta nem múlt el. Valamikor egész szépen lemegy a duzzanat. De aztán visszajön ugyanúgy. Valamikor egy fél napig be van duzzadva aztán elmúlik. De sajnos mindig visszajön. A doktor december 7 ig nem rendel. Mit tudnék csinálni?

Dr. Papos István válasza nyirokér témában

A húgycsőgyulladásnak húgycsőfolyás a jele. A makk alatti duzzanatot más okozhatja. Hogy pontosan mi, ahhoz látnom kellene, de nem hiszem, hogy nyirokér duzzanat.

Üdvözlettel:

Dr. Papos István

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. november 28., 16:25 ;Megválaszolva: 2012. november 30., 00:22
Kérdések és válaszok: Urológiai megbetegedések
Post covid asszociált...
Tisztelt Doktornő! Olvastam összefoglalóját - illetve a külföldi tanulmányokat is - a post covid hólyaggyulladásról, amelytől immár másodjára...
Sexuális élet műtét után
Tisztelt Dr. Baki Márta! Először is nagyon köszönön az előző kérdésemre kapott választ, de elfelejtettem egy dolgot megkérdezni, így ezt még...
Kisebb vérzés a makkon
Tisztelt doktornő! Pár napja a makkomon kisebb vérzést és valami lepedék szerűséget vettem észre. Fájás vagy viszketés nincs, csak nem tudom mi...
4 CT hatása a herére
Tisztlet Doktornő! 24 évesen sajnos balesetem volt most októberben. Kórházba bekerülve teljes testet CT-vizsgálták kontrasztanyaggal. Majd...
Lágyéksérv utáni herefájdalom
Jó Napot 3 hónapja volt egy jobb oldali lágyéksérv műtétem, háló beültetéssel. A jobb oldali herém azóta fáj ha hozzáérek és nem akar...