mellékhere vízsérv műtét

Tiszteletem! Engem 2009-ben műtöttek herevisszér tágulatra laporoszkópos műtét volt pesten a semmelweis kórházban. Aztán 8 hónapra rá vissza mentem az orvoshoz mert megint fájt egyébként a bal oldalt.2010 októberében műtöttek megint herevisszértágulatra nyilt műtét volt. Aztán a műtet követően herevízsérv lett belőle ami nagyon zavart ez mellett mellékhere gyulladásom is volt. Most 2012 szeptemberében Műtöttek vizsérv miatt valamint el távolították a bal mellékhere feji részét is. Most igy 6 héttel a műtét után még mindig nagy a duzzanat bal oldalt és eléggé fájdogál is főleg ha sokat állok vagy ülök. Nem tudom hogy mit tegyek....gyógyszert jelenleg nem szedek. Várom mielőbbi válaszát. Előre is köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Fekete Ferenc válasza heresérv témában

Sajnos nem ritka a hasonló történet, a herevisszér az ilyen, kiújulhat, ha gyulladás is van hosszú a gyógyulás. A korábbi kezelőorvoshoz forduljon ő megnézi ha kell ad gyulladáscsökkentő gyógyszert, esetleg antibiotikumot.Előbb utóbb meg fog majd gyógyulni!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. november 04., 21:02; Megválaszolva: 2012. november 07., 17:15
Kérdések és válaszok: Urológiai megbetegedések
Heresérv.
Jó napot. Kb kettő éve urológus megállapította, hogy here sérvem van. Azt mondta, ha nincs panasz nem zavar nem kell műteni.Szeretném megkérdezni...
HERESÉRV GYÓGYITHATÓ E MÜTÉTEN...
2006 óta lassan növekvő heresérvem van. Jelenleg kb kézilabda nagyságura hízott. Ha lehetne koromnál fogva jó lenmne műtét kikerülésével...
Heresérv
Tiszteletem.Szeretnnék érdeklödni a heresérv mütétről. (idö, lábadózás, veszélyek, mikor kell müteni stb.) Válaszát előre megköszönöm.
Lágyéksérv utáni herefájdalom
Jó Napot 3 hónapja volt egy jobb oldali lágyéksérv műtétem, háló beültetéssel. A jobb oldali herém azóta fáj ha hozzáérek és nem akar...
Megduzzadt herezacskó
Néhány napja az eredeti 2-3 szorosára megduzzadt a herezacskóm. Mivel nagyon kövér vagyok, a vastag comjaim miatt nagyon zavar a járásban, fekvésben....