Pánikbetegség és allergia

Tisztelt Doktor Úr! Segítségét szeretném kérni, 7 éve vagyok pánikbeteg, 8 hónappal ezelőtt önkényesen abbahagytam a gyógyszer szedését (mivel jól éreztem magam, múló pillanatokig tartó rohamom volt, amit tudtam kezelni). Június 22.-e óta ismét gyógyszert szedem Cipralexet 10 mg 2 szer 1/2, illetve Frontint 1 hónapja napi 1 mg-ot 4 részletben, mivel ismét egy nagy rohamom volt amikor már őzfej tartásba is görcsölt a kezem ill. a fő tünetem a fulladás érzet. Már javuló tendenciát mutatok! A kérdésem az allergiára irányulna, mivel pollen, ill. parlagfű allergiára, ha jól tudom Frontin mellé nem szedhető allergia gyógyszer. Ebben kérném a segítségét, hogy ilyen estben mi a teendő, orvosom a Frontint Jarvis 75 mg-al szerette volna kiválltani amitől nagyon rosszul éreztem magam. Válaszát, előre is köszönv: Tisztelettel: O-né Beatrix

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Diószegi Judit válasza a pánikbetegség témában

Kedves Levélíró! Antihisztamin típusú allergia elleni gyógyszerekkel a Frontin óvatosan adható együtt. Azaz allergológusát, pszichiáterét is tájékoztassa mindig, így tudja egyénileg kiválasztani a kezelőorvos a megfelelő készítményt. Egyébként pánikbetegségben a terápia antidepresszáns gyógyszerek szedését jelenti, ilyen a Jarvis és a Cipralex is. Ha nem megfelelő a hatékonyság vagy a mellékhatások nagyon kellemetlenek, akkor orvosa tud majd másik gyógyszert javasolni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. augusztus 19., 20:04; Megválaszolva: 2010. augusztus 23., 18:40
Kérdések és válaszok: Szorongás, pánikbetegség
Miként szokjak le a Frontinról?
Tisztelt Dr nő! 15 évvel ezelőtt lányom 2éves volt azzal a panasszal fordultam orvoshoz, hogy úgy érztem össze vissza kalapál a szívem. Kiderült ez...
Daganat vagy más gond lehet?
Üdvözlöm doktornő! Az utóbbi hetekben,napokban szinte állandóan kicsit szédülök és napközben hol a fejem egyik részén hol a másik részén...
Alacsony pulzus
Üdvözlöm! Voltam kardiológiai kivizsgáláson, meg még egyéb máson is. Helyeztek fel Holter ekg-t is. Az orvos azt mondta, hogy nincs semmi baj, van...
Utazás közbeni rosszullét
Tisztelt Doktor Úr, Doktornő, Olyan tüneteim vannak, hogy főleg utazás közben elkap a rosszullét, hányingerem lesz, a torkomban és a gyomromban...
Nyugtató gyógyszer hatása
Tisztelt DoktornőDoktor Úr! Sajnos mindig is "aggódós" típus voltam, így szerintem az átlagnál érzékenyebb vagyok a stresszre, illetve nagyon...