Zoloft és Naturland nyugtató tea

Tisztelt Doktor nő/úr! 5 éve van pánikbetegségem azóta szedek napi 50 mg Zoloftot. Az 5 év során kétszer megpróbáltam fokozatosan abbahagyni a gyógyszert mert tünetmentes voltam, de mindkét esetben 3-4 hét elteltével visszajöttek a tünetek (pánikroham:szédülés bizonytalanság érzés, szorongás).Sajnos a gyógyszer hatása már nem tért vissza az abbahagyások előtti tünetmentesítéshez. Olvastam nyugtató teakeverékek jótékony hatásáról. A naturland teakeverék leírásában felhívják a figyelmet, hogy kérdezzek meg orvost, hogy szedhető e együtt a teakeverék a szerotonin szintre ható Zolofttal.Ez lenne a kérdésem. Köszönettel:L. Péter

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a pánikbetegség témában

Kedves Péter! Kipróbálhatja a teát és a gyógyszert együtt, de egyelőre a minimális javasolt mennyiségben. Érdemes lenne a gyógyszeres terápia mellett pszichoterápiát is igénybe vennie.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. július 28., 12:29; Megválaszolva: 2010. július 30., 11:43
Kérdések és válaszok: Szorongás, pánikbetegség
Miként szokjak le a Frontinról?
Tisztelt Dr nő! 15 évvel ezelőtt lányom 2éves volt azzal a panasszal fordultam orvoshoz, hogy úgy érztem össze vissza kalapál a szívem. Kiderült ez...
Daganat vagy más gond lehet?
Üdvözlöm doktornő! Az utóbbi hetekben,napokban szinte állandóan kicsit szédülök és napközben hol a fejem egyik részén hol a másik részén...
Alacsony pulzus
Üdvözlöm! Voltam kardiológiai kivizsgáláson, meg még egyéb máson is. Helyeztek fel Holter ekg-t is. Az orvos azt mondta, hogy nincs semmi baj, van...
Utazás közbeni rosszullét
Tisztelt Doktor Úr, Doktornő, Olyan tüneteim vannak, hogy főleg utazás közben elkap a rosszullét, hányingerem lesz, a torkomban és a gyomromban...
Nyugtató gyógyszer hatása
Tisztelt DoktornőDoktor Úr! Sajnos mindig is "aggódós" típus voltam, így szerintem az átlagnál érzékenyebb vagyok a stresszre, illetve nagyon...