Alacsony pulzus

Üdvözlöm! Voltam kardiológiai kivizsgáláson, meg még egyéb máson is. Helyeztek fel Holter ekg-t is. Az orvos azt mondta, hogy nincs semmi baj, van 100 extrasistole-m , és ennyi. Azóta sedacure fortet szedtem, mert ugy gondoltam, hogy idegi eredetű a szédülésem, fáradtságom, remegés stb. A pulzusom az utobbi héten nyugalmi állapotban sokszor 54 körül van, van amikor tartósan fekszem, tvzek akkor 50. Ha valamit csinálok és kicsit mozgok akkor viszont 60-70-80 körül van. A kérdésem az lenne, hogy ez az 50 körüli pulzus ez baj e ? Valamint már nem szedem pár napja a sedacur fortet, viszont szeretnem szedni, mert egész nap ezen a pulzus dolgon aggódom. De ha ilyen alacsony a pulzusom, akkor is szedhetem a sedacur fortet vagy inkább ne , mert az még jobban leviszi ? Előre is köszönöm a válaszát !

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Molnár Dóra válasza a szívbetegség? témában

Kedves Kérdező! Az átlagnál alacsonyabb az 50/perc pulzus, de ez nyugalomban nem probléma. Jobban tudnék véleményt mondani, ha a Holter-EKG többi adatát is ismerném. Napi 100 extraszisztolé nagy valószínűséggel nem magyarázza a panaszait valóban. Ha nagyon szorong, persze szedhet szorongáscsökkentőt, de jó lenne pszichológussal megbeszélni és kideíteni, hogy mi áll a a háttérben, mert a gyógyszer magát a problémát nem oldja meg. Jobbulást kívánok! Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. november 28., 16:59; Megválaszolva: 2020. november 29., 22:41
Kérdések és válaszok: Szorongás, pánikbetegség
Miként szokjak le a Frontinról?
Tisztelt Dr nő! 15 évvel ezelőtt lányom 2éves volt azzal a panasszal fordultam orvoshoz, hogy úgy érztem össze vissza kalapál a szívem. Kiderült ez...
Daganat vagy más gond lehet?
Üdvözlöm doktornő! Az utóbbi hetekben,napokban szinte állandóan kicsit szédülök és napközben hol a fejem egyik részén hol a másik részén...
Utazás közbeni rosszullét
Tisztelt Doktor Úr, Doktornő, Olyan tüneteim vannak, hogy főleg utazás közben elkap a rosszullét, hányingerem lesz, a torkomban és a gyomromban...
Nyugtató gyógyszer hatása
Tisztelt DoktornőDoktor Úr! Sajnos mindig is "aggódós" típus voltam, így szerintem az átlagnál érzékenyebb vagyok a stresszre, illetve nagyon...