Cipralex- pánikbetegség

Tisztelt doktorúr/doktornő! Olyan problémával fordulnék önhöz, hogy pánikbetegségre kaptam cipralex 10mg gyógyszert. Az orvosom utasítása szerint egy hétig negyed tablettát utana pedig fél tablettát kell szednem. Harmadik napja szedem es a panikrohamjaim csak erősödtek, nyugtalan vagyok, néha ég a bőröm es hullámokban jon ram az émelygés. Tudom, hogy az első héten még lehetnek ilyen mellekhatasai de biztosan folytassam a szedését vagy inkább hagyjam abba? Az orvosom elutazott így ő vele nem tudok most beszelni. Válaszát előre is köszönöm szépen.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Veress Dóra válasza pánikbetegség témában

Kedves Kérdező!

Még próbálja szedni néhány napig, hamarosan enyhülni fognak a tünetek. Ha nem érzi jól magát, akkor lassabban is lehet majd emelni a dózist, illetve érdemes kezdetben szorongásoldó készítménnyel kiegészíteni a hangulatjavító tabletta szedését, íhy elkerülhető a pánikrohamok szaporodása.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. augusztus 13., 19:44; Megválaszolva: 2014. augusztus 21., 08:00
Kérdések és válaszok: Szorongás, pánikbetegség
Remegés
Kedves Doktornő! Szeretnék érdeklődni hogy az alábbi tünetek alapján mi lehet a fiammal Decemberben a fiam aki 17 éves elmúlt részvett egy ottalvós...
Pánikbetegség gyógyszeres kezelése
Tisztel Doktornö! Pánikbetegségemre szedek Citapramot 20mg és Rilexet 3-szor 2.5mg, amit sikerült csökkenteni: reggel egész, délben háromnegyed...
Frontin-alkohol
Joreggelt. Sajnos támadt 1 problémám 5 hónapja pánikbetegséggel küzdök egész éjjel ittam kb 2-3 órája nem ittam már, érzem hogy jön rám a...
Lorazepam
Tisztel Doktornő/ur! Pánikbeteg vagyok 25 éves nő. Amire citapram 20mgot és rilex 3szor 2, 5mgot szedek. Reggel még 25mg betaloc este 12, 5 mg betaloc....
Pánikbetegség vagy valami már?
Tisztelt Doktornő! 31 éves nő vagyok. Problémám kb. 3 hete kezdődött, mikor a munkahelyemen felmentünk dohányozni, rámjött a rosszullét...