Kihez forduljak?

Tisztelt doktornő/doktor úr! 1 hete karomban, lábamban bizsergős érzésem van. Este lefekvéskor félpercenként olyan érzésem van, hogy meg kell mozdítanom a lábam. Nem alszom jól, éjjel ha felébredek kellemetlen ez az érzés.Nappal a gyomrom is gombócban van, mély sóhajtásokkal küzdök az ideges érzés ellen. Amúgy szorongó alkat vagyok, erre kaptam már többször Frontin tablettát. Ezt pár hónap alatt el tudom hagyni, megszűnik a torokszorításom.Ez most nincs jelen. A kérdésem az lenne, hogy a most megjelent enyhe belső remegésemmel neurológushoz vagy pszichiáterhez forduljak? A közelmúltban voltak lelki problémáim, de úgy gondolom leküzdöttem. Ha féléve történtek velem rossz dolgok az lehet, hogy most csapódik le pszichésen? Köszönöm a választ!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Kalóczkai Andrea válasza a szorongásos zavar témában

Kedves Kérdező! Első körben neurológushoz forduljon, aki lehet, hogy ideges panaszain is tud segiteni, és a nyugtalan láb szindrómájára is tud megfelelő gyógyszert irni. A tünet, amit leir, lehet, hogy nem idegességtől van, hanem megfelelhet a nyugtalan láb diagnózisnak, erre pedig a pramipexol nevű gyógyszer a megoldás. Lelki gondjaival pszichológushoz, pszichoterapeutához is fordulhat.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. április 28., 16:37; Megválaszolva: 2014. május 01., 14:33
Kérdések és válaszok: Szorongás, pánikbetegség
Miként szokjak le a Frontinról?
Tisztelt Dr nő! 15 évvel ezelőtt lányom 2éves volt azzal a panasszal fordultam orvoshoz, hogy úgy érztem össze vissza kalapál a szívem. Kiderült ez...
Daganat vagy más gond lehet?
Üdvözlöm doktornő! Az utóbbi hetekben,napokban szinte állandóan kicsit szédülök és napközben hol a fejem egyik részén hol a másik részén...
Alacsony pulzus
Üdvözlöm! Voltam kardiológiai kivizsgáláson, meg még egyéb máson is. Helyeztek fel Holter ekg-t is. Az orvos azt mondta, hogy nincs semmi baj, van...
Utazás közbeni rosszullét
Tisztelt Doktor Úr, Doktornő, Olyan tüneteim vannak, hogy főleg utazás közben elkap a rosszullét, hányingerem lesz, a torkomban és a gyomromban...
Nyugtató gyógyszer hatása
Tisztelt DoktornőDoktor Úr! Sajnos mindig is "aggódós" típus voltam, így szerintem az átlagnál érzékenyebb vagyok a stresszre, illetve nagyon...