Létezik-e ennyire?

Létezik, hogy a párom (nő) a nyugtatótól szinte alig kívánja a szexet. Fél évet voltam külföldön, éegy hétre tudtam közbe hazamenni, és egyszer voltunk együtt, de akkor is éreztem, hogy "muszájból"van velem.Állítása szerint a nyugtató hatása biztos.Szeretném kérdezni, ennyire lehet-e igaz, vagy másra gyanakodjam. Nekem ez hihetetlen, hogy ennyire hatással lehet rá.

Dr. Veress Dóra válasza nyugtató témában

Kedves Kérdező! A pánikbetegségre szedett nyugtatóknak és hangulatjavítóknak lehet mellékhatása, hogy a beteg szexuális érdeklődése, orgazmuskészsége csökken. Elképzelhető, hogy a párjánál is ez a helyet. Ilyen esetben vissza kell menni a kezelőorvoshoz és olyan gyógyszerre váltani, ami mellett ez a jelenség kevésbé gyakori.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát.
A válasz 5 évnél régebben keletkezett, így egyes tanácsok napjainkra túlhaladottá válhattak.
Megválaszolva: 2014. március 15.

Kérdések és válaszok: Szorongás, pánikbetegség

Nyugtató szedése
Tisztelt Doktornő! elég válságos időszakon megyek keresztül, házasságommal is gondok vannak, illetve a munkahelyemen is sok stressz ért/ér ezért elmentem a...
Milyen gyógyszerrel szedhető a...
Tisztelt Doktornő/Úr! Az lenne a kérdésem, hogy Valdoxan mellett milyen nyugtatót lehet szedni. Én eddig Frontint és Rivotrilt szedtem, de szeretném...
Érdeklődés
Jó napot Kiávnok érdeklődni szeretnék.néha pánik rohamok törnek rám és az orvosom azt javasolta, hogy ha ritkán jelentkezik akor vegyek be nyugodtan egy fél...
Gyógyszerfüggőség, pszichiátria
Tisztelt Doktor/nő, úr! Több éve jelentkezett szívritmuszavar és tachikardia miatt, aminek organikus okát nem találták, szedek Rytmonormot, Betalocot,...
Antidepresszáns elhagyása
Üdvözlöm! 2 éve szedek Scippa 5mg-ot reggelente, szorongásra és pánikbetegségre. Viszont szeretném ezt most már elhagyni, egy természetesen gyógymódot...
Frontin, remegés, függőség?
T. Doktornő! Évek óta generalizált szorongás és agórafóbia betegségem van. Több hangulatjavítót kipróbáltam már. Az utóbbi évben azt tapasztalom, hogy az...