Nyugtató szedése

Tisztelt Doktornő! elég válságos időszakon megyek keresztül, házasságommal is gondok vannak, illetve a munkahelyemen is sok stressz ért/ér ezért elmentem a körzeti orvosomhoz aki 0, 25mg Frontin-t (1/2 - 1/2 - 1) adagot írt fel valamint altatót. Viszont én tartok a frontin szedésétől, nem tudom hogy mennyire fogja befolyásolni a munkám, nem engedhetem meg magamnak hogy szellemileg ne legyek itt, tompa legyek. Ilyen mennyiség mennyire fog befolyásolni? Sok rosszat olvastam erről a gyógyszerről, nem szeretnék sem rászokni, illetve azt is olvastam hogy szexuális zavarokat is okozhat. Ezt sem szeretném mert amúgy is kevés önbecsülésemnek az még tovább ártana.. Lehet ezt a szert úgy is szedni hogy ha érzem magamon hogy kezdek sokat gondolkozni negatívan a jövőn akkor szedek be egy fél adagot? (természetesen a napi előírt limitet betartva) vagy csak úgy van hatása ha folyamatosan szedem?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pálvölgyi Rita válasza Nyugtató témában

Tisztelt Kérdező,

A Frontin inkább csak a szedés első napjaiban okoz tompaságot, utána már csak nyugtat. Hozzá lehet szokni hosszú távon, néhány hónap alatt. Rövid távon azonban nem fenyeget ez a veszély. Nem jellemző, hogy szexuális diszfunkciókat okozna, nagy ritkán előfordul. Lehet szedni alkalmilag is, de úgy a tartós nyugtató hatása természetesen nem érvényesül.

Üdvözlettel:

Dr. Pálvölgyi Rita

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. január 28., 10:59; Megválaszolva: 2016. január 28., 16:35
Kérdések és válaszok: Stressz
Álomból felriadás
Tisztelt Doktorúr/ Doktornő! Nagyon furcsa dolognak voltam része. Éjszaka hajnali 2 óra körül, felriadtam az álmomból. Amikor felriadtam, akkor...
Gyomorideg
Kedves Doktornő! A napokban kaptam egy hírt, amitől konkrétan rosszul lettem. Nagyon szíven ütött. Elkezdtem remegni, alig bírtam abbahagyni....
Mi lehet a baj?
Szép napot! Olyan kérdésem van, hogy 2 napja fentáll az a próbléma, hogy a torkomban érzek egy gombocot ami időnként elmúlik talán általában...
Tüdőembólia, stressz és légszomj
Tisztelt Doktornő, A kérdésem háttere: 2019 június elején 3 napot kórházban töltöttem, mert vérrel festenyzett köpet észlelése után a rtg és...
Mellkasi égető fájdalom
Tisztelt Doktor nő! Ezidáig nem tapasztaltam mellkasi fájdalmakat, de az utóbbi pár napban sokat stresszeltem és tapasztaltam néhányat (vasárnap...