Arc szúró fájdalma

Tisztel Doktornő/Úr! 2004 óta diagnosztizált pánikbetegségem, sokáig antidepresszánst szedtem, dec-ben lesz 1éve hogy elhagytama gyógyszert. Júliusban volt ugyan egy rosszullétem, és sajnos most másfél hete is. Orvosom egyenlőre orbáncfű kúrát javasolta kipróbálásra, és gyógynövényes alvásomat segítő tablettát. A gondom az, hogy a legutóbbi rosszullét óta szinte minden estémen úgy érzem, hogy az arcom (csak az orca részen) pirosabb lenne, és pici szúró érzés is van. Én a szorongásnak tudom ezt be, vérnyomásom normális, rosszullét esetén ezenkívül az egyetlen tünetem a gyors szívdobogás, ami már régen is jellemezte minden rohamomat. Sajons a háziorvosom úgy érzem elutasító, nem merem felkeresni, pedig kíváncsi lennék, illetve vágynék a megnyugtatásra, hogy nincs semmilyen betegségem. Azért zavaró a probléma, mert munkám miatt sokat ülök számítógép előtt, a vérkeringésem sem a legjobb, a kezeim és lábaim jéghidegek, ezért még jobban érzem az arcommal való különbséget. Édesapám szerint külsőleg semmi nem észlelhető, egészséges színem van. 10hónapja tornázok, fogytam is több mint 15kilót, de nemhinném, hogy ennek köze van a dologhoz. Mozgásra néha rosszabb, vörös a fülem is, de persze ha kiegyensúlyozott vagyok és nem foglalkozok vele és nem kezdem el mániákusan mérni a pulzusomat, akkor elviselhető a dolog. Azért érdekelne a szakértő véleménye erről, kell-e vele valamit kezdenem, van-e rá valamilyen krém, vagy tényleg csak a visszatérő szorongás okozza, hiszen napközbe ha lefoglalom magam semmit sem érzek! Két "kezelés" alatt állok még, visszatérő fogínygyulladásom van, és a sok gépezés miatt szemszárazság, kis kötőhártya-gyulladás, amit 3orvos is megerősített, hogy nem kórosan magas vérnyomásra jellemzően piros eres, és szemcseppet, műkönnyet írtak fel rá. Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Veress Dóra válasza a pánikbetegség témában

Kedves Kérdező! Ha csak az arcának egy részén jelentkezik a bőrpír, akkor nem magas vérnyomás okozza. Amennyiben más nem látja, és figyelemeltereléskor nem érzékeli, akkor valószínűleg szorongásos tünet lehet. Próbáljon kevesebbet figyelni a testi tüneteire, hiszen még fiatal, nincs itt az ideje a komolyabb betegségeknek. Tanuljon relaxálni, meditáljon, jógázzon, keressen valamilyen módot arra, hogy a szorongásos panaszait kezelni tudja.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. november 08., 22:28; Megválaszolva: 2011. november 10., 00:11
Kérdések és válaszok: Szorongás, pánikbetegség
Miként szokjak le a Frontinról?
Tisztelt Dr nő! 15 évvel ezelőtt lányom 2éves volt azzal a panasszal fordultam orvoshoz, hogy úgy érztem össze vissza kalapál a szívem. Kiderült ez...
Daganat vagy más gond lehet?
Üdvözlöm doktornő! Az utóbbi hetekben,napokban szinte állandóan kicsit szédülök és napközben hol a fejem egyik részén hol a másik részén...
Alacsony pulzus
Üdvözlöm! Voltam kardiológiai kivizsgáláson, meg még egyéb máson is. Helyeztek fel Holter ekg-t is. Az orvos azt mondta, hogy nincs semmi baj, van...
Utazás közbeni rosszullét
Tisztelt Doktor Úr, Doktornő, Olyan tüneteim vannak, hogy főleg utazás közben elkap a rosszullét, hányingerem lesz, a torkomban és a gyomromban...
Nyugtató gyógyszer hatása
Tisztelt DoktornőDoktor Úr! Sajnos mindig is "aggódós" típus voltam, így szerintem az átlagnál érzékenyebb vagyok a stresszre, illetve nagyon...