Gyors szívverés nyelv zsibbadásával

gyakran elöfordul gyors szivverésem és a nyelv zsibadása mi lehet az oka,

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bene Orsolya válasza a szapora szívverés témában

Kedves kérdező! A szapora szívverésnek számtalan oka lehet: vérszegénység, pajzsmirigy-betegség, ritmuszavar, különféle szívbetegségek, tüdőbetegségek, stressz, fertőzés, láz, míg a nyelv zsibbadását szájüregi/fogászati betegség, neurológiai eltérés, ill. szintén stressz is okozhatja. Keresse fel háziorvosát, aki vizsgálatot, a panaszok pontosabb kikérdezését követően szükség esetén a megfelelő szakrendelésre irányítja.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. szeptember 01., 17:28; Megválaszolva: 2010. szeptember 03., 15:26
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Otthoni Holter EKG kiértékelés
Tisztelt Doktornő! A mellékelt otthoni Holter EKG-val készült eredmény kiértékelésében szeretném kérni szíves segítségét. Véleménye...
Vízhajtó szedése
Jó estét kívánok! Azt szeretném kérdezni hogy egy héten hányszor lehet bevenni a furosemid vízhajtót. Tegnap vettem be de ma már megint nehezen...
erős szívdobogás
Jó napot! Olyan kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy mi okozhatja a problémámat? A napokban tűnt fel a jelenség, hogy hirtelen minden előjel nélkül...
Hirtelen szív halál vagy infarktus...
Üdvözlöm Dr nő!!! Nevem Malaga Ferenc. Egy nagyon nagy kérdéssel fordulok önhöz. Ugyanis tavaly szeptemberben bekerültem kórházba szív ritmus...
Ritmuszavar béta-blokkoló
Kedves Doktornő! Az orvosom felírt, hogy szedjek Bisoprolol béta-blokkolót pajzsmirigy alulműködés okozta szívpanaszokra. Már 1 hete szedek 2,5 mg-ot...