Heves szívverés, hőhullám, zsibbadás

Jó napot kívánok! Szeretném megkérdezni, hogy most már minél többször jelentkezik nálam elég erős szívverés ez napközben is rám jön néhány másodpercre, s akkor egy kicsit bele is szédülök, éjszaka viszont hozzá társul hogy zsibbadnak a végtagjaim, s elég sokszor olyan hőhullám kap el hogy rendesen folyik a víz rólam. Szeretném megkérdezni hogy mi lehet a gond? S nem tudom hogy orvosilag kihez forduljak. Várom válaszát mi hamarább. Köszönettel K Hajnalka

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a szapora szívverés témában

A szívritmuszavar hátterében lehet pszichés ok, szívbetegség, pajzsmirigy túlműködés, egyéb hormonális ok, vérszegénység, kevés folyadékfogyasztás, stb. Először egy rutin fizikális vizsgálat+labor, benne pajzsmirigyfunkció javasolt a háziorvosnál, ennek eredményétől függően lehet majd továbblépni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. július 31., 17:38; Megválaszolva: 2010. augusztus 02., 13:01
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Otthoni Holter EKG kiértékelés
Tisztelt Doktornő! A mellékelt otthoni Holter EKG-val készült eredmény kiértékelésében szeretném kérni szíves segítségét. Véleménye...
Vízhajtó szedése
Jó estét kívánok! Azt szeretném kérdezni hogy egy héten hányszor lehet bevenni a furosemid vízhajtót. Tegnap vettem be de ma már megint nehezen...
erős szívdobogás
Jó napot! Olyan kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy mi okozhatja a problémámat? A napokban tűnt fel a jelenség, hogy hirtelen minden előjel nélkül...
Hirtelen szív halál vagy infarktus...
Üdvözlöm Dr nő!!! Nevem Malaga Ferenc. Egy nagyon nagy kérdéssel fordulok önhöz. Ugyanis tavaly szeptemberben bekerültem kórházba szív ritmus...
Ritmuszavar béta-blokkoló
Kedves Doktornő! Az orvosom felírt, hogy szedjek Bisoprolol béta-blokkolót pajzsmirigy alulműködés okozta szívpanaszokra. Már 1 hete szedek 2,5 mg-ot...