Pulzus

Üdvözlöm kedves Dr.Úr/Hölgy, az lenne a kérdésem, hogy miért ennyire alacsony a pulzusom.100/60 és a pulzus 59, néha 61-65. Szedek Nebilet ritmusszabályzót, reggel negyedet, és este egy negyedet. Ez okozná az alacsony pulzust? Szoktam inni napi 3-szor fekete teát is, ezt a természetgyógyászom mondta. Köszönöm előre válaszát, üdvözlettel: Marika

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza pulzus témában

Kedves kérdező!

A Nebilet pulzuscsökkentő hatással (is) bír, lehet ettől is alacsony a pulzusa. Amennyiben ez nem okoz panaszt, szédülést, gyengeséget, nem szükséges változtatni a gyógyszeren, a pulzusszám 50/percig még megfelelőnek tekinthető (sportolóknál nyugalomban  még ennél alacsonyabb is előfordulhat) .Üdvözlettel: Dr. Bene Orsolya

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. július 22., 10:57; Megválaszolva: 2009. július 22., 10:57
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Kardiologia ultrahang
Jò estét kívánok! A mai napon voltam kardiologiai szakrendelèsen, mert Covid fertőzés után (2020 november) még mindig nagyon fáradékony vagyok, a...
Pulzus érték
Szép napot! Arról szeretnék érdeklődni, hogy én voltam egy hónapja kivizsgáláson szív ultrahang és egk formályában terheléses EKG nemvolt...
Szívprobléma
Tisztelt Doktornő! Kb. 3 éve rosszul lettem a munkahelyemen. Magas vérnyomás, elvileg rossz EKG. Bétablokkolót kaptam az üzemorvostól, és metoprolol...
Mitől ver a szívem erősen
Tisztelt Doktornő! Kb 2 hónapja kezdődött az egész, amikor az éjszaka kellős közepén erős szívdobogásra, légszomjra, hidegrázásra...