Ritmuszavar béta-blokkoló

Kedves Doktornő! Az orvosom felírt, hogy szedjek Bisoprolol béta-blokkolót pajzsmirigy alulműködés okozta szívpanaszokra. Már 1 hete szedek 2,5 mg-ot naponta. Úgy érzem, hogy mikor elkezdek itthon pakolászni, vagy többet mozogni extraszisztoléim vannak, ekkor légszomjam van és hányingerem is. Volt egyszer olyan is, hogy egy hosszabb szünetet éreztem két szívverés között, majd ezután rosszul lettem, reszkettem 10 percig, és zavart voltam. Lehetséges hogy ez szívblokk lehetett? Nem tudom mit tegyek ebben az esetben. Félek hogy súlyosbodni fog a dolog. Január 18-ra kaptam időpontot kardiológushoz. A vérnyomásom általában normális vagy kicsit alacsony. 112/65/80 körül szokott lenni, de a béta-blokkoló a pulzusomat lejjebb viszi 60-ra. Ma vezetés közben jött több szabálytalan szívverés, ezért nagyon megijedtem. Lehetséges hogy van valamilyen szívbetegségem ami miatt nehezebben viseli a szívem a béta-blokkolót vagy előfordulhat ilyen hatás? A segítséget előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Molnár Dóra válasza ritmuszavar témában

Kedves Kérdező! A leírtak alapján javaslom, hogy mindenképpen konzultáljon a gyógyszert felíró orvossal, valószínűleg csökkenteni kell a gyógyszer adagján. Nagyfokú rosszullét esetén mentőt kell hívni.

Jobbulást kívánok! Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2021. január 04., 11:52; Megválaszolva: 2021. január 10., 22:56
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Ritmuszavar
Tisztelt Doktornő! Én 43 éves vagyok, 2015 óta szívritmus zavarom van. Eleinte csak 2-3 havonta, de tavaly óta kéthetente. Többször vizsgáltak...
Mitől ver a szívem erősen
Tisztelt Doktornő! Kb 2 hónapja kezdődött az egész, amikor az éjszaka kellős közepén erős szívdobogásra, légszomjra, hidegrázásra...
erős szívdobogás
Jó napot! Olyan kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy mi okozhatja a problémámat? A napokban tűnt fel a jelenség, hogy hirtelen minden előjel...
Hirtelen szív halál vagy infarktus...
Üdvözlöm Dr nő! Nevem Malaga Ferenc. Egy nagyon nagy kérdéssel fordulok önhöz. Ugyanis tavaly szeptemberben bekerültem kórházba szív ritmus...