Bisoploror vs galagonya tea

Kedves doktornő! 3-4 éve szedek minden reggel egy negyed szem bisopolrort (5 mg) magas pulzusra és enyhén emelkedett vérnyomásra, évente járok kardiológiára, minden rendben van, az orvos még emelni szeretne az adagomon, de én el szeretném hagyni a gyógyszert (ennek nem igazán örült) . Elkezdtem inni Gyuri bácsi galagonya teáját és már csak minden második nap szedem a gyógyszert, de jól vagyok. Tudom, hogy hirtelen nem szabad abbahagyni a gyógyszert, de lehetnek valamilyen negatív következményei ennek? Tényleg van olyan eset ahol a természetes készítmények segítettek? Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Molnár Dóra válasza szapora szívverés témában

Kedves Kérdező, a gyógyszer adagolásáról vizsgálat nélkül nem tudok véleményt mondani. Egy bizonytalan hatóanyag tartalmú gyógytea egy bevizsgált gyógyszert általában nem helyettesíthet, de kiegészítésként lehet jó hatású. Jó lenne tudni, hogy mi áll a szapora szívverés hátterében, lehet hogy az ok megszüntetésével normál tartományba kerülne a pulzusszám. Jobbulást kívánok! Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra, kardiológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. március 03., 07:46; Megválaszolva: 2015. március 03., 11:42
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Bal pitvar kissé tágabb
Tisztelt Doktornő! 42 éves vagyok ,1980-ban műtöttek szívre.Voltam cardiológián és szeretnék érdeklődni van -e ok az aggodalomra. EKG:...
Emelkedett Ck és LDH
Kedves Doktornő! Évek óta 300-500 U/L között mozog a Ck érték a laborletetemen.Ezt eddig a fizikai munkára fogtam.Most viszont az LDH érték is igen...
Nagyon magas diasztolés érték
KEdves Doktor Nő! Már kétszer is mértem nagyon furcsa vérnyomás értéket. Mindkét esetben éppen "pánik" szerű roham alatt, heves szívdobogás...
Covid 19 oltás
Tisztelt Doktor Nő! A házi orvosom hétfőre Szputnyik vakcinára jegyzett elő választást sem hagyva hogy elfogadom e ezt a vakcinát vagy sem. Mivel...