szív leállítása

Tisztelt Doktornő! Barátom szívbeteg, közben a tüdeje megtelt vízzel. Most hívott a rendelőből, azonnal kórház, leállítják a szívét és kezelés. Nagyon megrémültem, írna erről bővebben. Köszönettel

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Molnár Dóra válasza a szívbetegség témában

Kedves Kérdező! Sajnos a feltett kérdésre nem tudok válaszolni, mert kevés az adat. Ha ritmuszavar okozza a bajt, azt gyógyszerrel kezelhetik, vagy megszüntethetik az össze-vissza szívverést elektromos ütéssel is bizonyos esetekben. Lehet, hogy erre gondolt a barátja. Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra, kardiológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. február 07., 11:49; Megválaszolva: 2014. február 09., 19:53
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Otthoni Holter EKG kiértékelés
Tisztelt Doktornő! A mellékelt otthoni Holter EKG-val készült eredmény kiértékelésében szeretném kérni szíves segítségét. Véleménye...
Vízhajtó szedése
Jó estét kívánok! Azt szeretném kérdezni hogy egy héten hányszor lehet bevenni a furosemid vízhajtót. Tegnap vettem be de ma már megint nehezen...
erős szívdobogás
Jó napot! Olyan kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy mi okozhatja a problémámat? A napokban tűnt fel a jelenség, hogy hirtelen minden előjel nélkül...
Hirtelen szív halál vagy infarktus...
Üdvözlöm Dr nő!!! Nevem Malaga Ferenc. Egy nagyon nagy kérdéssel fordulok önhöz. Ugyanis tavaly szeptemberben bekerültem kórházba szív ritmus...
Ritmuszavar béta-blokkoló
Kedves Doktornő! Az orvosom felírt, hogy szedjek Bisoprolol béta-blokkolót pajzsmirigy alulműködés okozta szívpanaszokra. Már 1 hete szedek 2,5 mg-ot...