szívbetegség

Üdvözlet apukám miatt tenném fel a kérdésem szívbeteg az elmúlt egy hónap alatt lefogyott a karja, a lábai feldagadva tiszta kék lila fekete véraláfutásos a bőre a hasa is feldagadva tiszta sárga az arca és szeme. azt mondták hogy 19% os a szívmüködése és pészméker kell neki. A kérdésem hogy innentől segít -e neki a pészméker vagy adjuk fel a reményt, és hogy milyen gyorsan kaphatja meg a készüléket várom reménykedve válaszuk hogy meggyözhessem a macsakul ellenálló apukámat köszönettel Kaminszkiné Kökény Anita

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Molnár Dóra válasza szívbetegség témában

Kedves Kaminszkiné Kökény Anita! A leírtak alapján előrehaladott szívelégtelensége van az Édesapjának. Többféle pészméker létezik, melyek különféle módon tudják segíteni a szívműködést, de nem derül ki, hogy milyet szeretnének betenni. A készülék behelyezése nem nagy beavatkozás, ettől nem kell félni. A beszabályozott szívveréssel - ez a feladata a pészmékernek - hatékonyabbá válhat a szívműködés, és a jobb szívfunkció az állapot javulását eredményezheti. Jobbulást kívánok az édesapjának. Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra, kardiológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. június 14., 16:06; Megválaszolva: 2012. június 15., 22:48
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Kardiologia ultrahang
Jò estét kívánok! A mai napon voltam kardiologiai szakrendelèsen, mert Covid fertőzés után (2020 november) még mindig nagyon fáradékony vagyok, a...
Pulzus érték
Szép napot! Arról szeretnék érdeklődni, hogy én voltam egy hónapja kivizsgáláson szív ultrahang és egk formályában terheléses EKG nemvolt...
Szívprobléma
Tisztelt Doktornő! Kb. 3 éve rosszul lettem a munkahelyemen. Magas vérnyomás, elvileg rossz EKG. Bétablokkolót kaptam az üzemorvostól, és metoprolol...
Mitől ver a szívem erősen
Tisztelt Doktornő! Kb 2 hónapja kezdődött az egész, amikor az éjszaka kellős közepén erős szívdobogásra, légszomjra, hidegrázásra...