Védekezés

Tisztelt Doktor Úr! Az lenne a kérdésem, hogy már 4. hónapja a Nuvaring fogamzásgátló hüvelygűrűt használom. Ezen a héten kellett volna mehjönnie a menstruációmnak hétfői napon, ez sajnos nem trtént meg. Rendesen betartottam a használatnak megfelelő utasítást és mégsem jött meg. Mi lehet ennek az oka? Terhességi tesztet végeztem, negatív lett. Köszönöm előre a válaszát! Üdvözlettel, Balogh Andrea

Dr. Kiss György válasza Védekezés témában

Tisztelt Hölgyem!

Kérem, ne nyugtalankodjon, a gyürü hatása az 1 hét szünetre is vonatkozik, tehát Ön védett, errre utal a negativ terhességi teszt is. A Nuvaring hormonjai miatt a méhnyálkahártya felépitése is változik, vékonnyabb lesz.

A vérzés mennyisége és ideje is ennek megfelelően alakul. 1 hét után kérem helyezze fel a következő gyürüt.

Üdvözlettel: dr.Kiss

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. január 30., 08:47; Megválaszolva: 2016. január 30., 19:44
Kérdések és válaszok: Szexuális élet
Parkapcsolati problema
Jonapot Doktorno! 30 eves ferfi vagyok, alakuloban van egy kapcsolatom mar Januar ota ismerem a lanyt o 26 eves. Sajnos sokat dolgozik, igy ritkan tudunk...
Herpesz fertőzés
Tisztelt Doktor úr. A párom orális szexben részesített, ami kb 15-25 másodpercig tartott csak, mert rádöbbentünk (sajnos előtte a vágy hevében...
Mikorra várható a menstruációm?
Tisztelt Doktor Úr! 27 éves nő vagyok. Most kezdtem el január 3.-án(a menstruàcióm 5.napján) szedni először a Lindynette 75/20 mg fogamzásgátlót....
Szükséges -e esemény utáni...
Tisztelt Doktor Úr! Tavaly augusztus 21.-én kezdtem el újra fogamzásgátló tablettát szedni (Dienille), majd egy év elteltével, ez év augusztusában...
Fogamzásgátló tabletta
Üdvözlöm. Páromnak a YASMINELLE filmtablettát írta fel a szakorvos, 22 éves, menstruáció utolsó napján kezdte el szedni, utoljára kb. 1 éve...