• Betaloc

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Diószegi Judit! Nagyon szépen köszönöm válaszát! Legutóbbi alkalommal javasolta, hogy keressek fel pszichiátriai szakrendelés (a józan ész elvesztésének érzése miatt + jelenleg is pszichológusnál kezelt pánikbetegség gyógyszeres gyógyításának indokoltsága kapcsán), s a pszichiáter azt mondta, hogy mindez szorongás alapon van, a megőrülés érzete is, ami nem lep meg, csak nem igazán tudom, hogyan tehetek ellene. Ha ez ügyben tudna nekem valamit javasolni, nagyon megköszönném. A kezelőorvos felírt nekem Remotiv extra-t, ami gyógynövényes, 18 éves fiatalembernek nem szeretett volna kemikáliát javasolni... Minden egyéb más pszichés betegséget kizárt, s továbbra is javasolja a pszichoterápiás (autogén tréning) utat. A másik kérdésem, hogy a pánikbetegség okozta szapora szívverés elleni Betaloc (napi fél) bevétele esetén vigyáznom kell az alkoholfogyasztással (nem rendszeres fogyasztásra gondoltam, csupán alkalomadtán)? Köszönettel és tisztelettel: Szántó András

        WEBBeteg szakértő válasza a pánikbetegség témában

        Kedves András!

        Valóban, a megőrülés érzése tünete a pánikrohamnak. Ezt az érzést akkor tudja majd igazán megszüntetni, ha a gyógyszeres kezeléstől javul az állapota, illetve ha az autogén tréning segítségével kezelni tudja a rosszulléteket. Ez utóbbi pszichoterápiás technika nagyon hasznos pánikbetegségben, az alkalmazása a pánikroham során fellépő testi tünetek csökkentésére kifejezetten alkalmas. Tehát, amit tenni tud, hogy szedi a javasolt gyógyszert, illetve megkezdi az autogén tréninget, mely technikákat később majd önállóan is tud alkalmazni.

        A Remotiv Extra hatás általában 10-14 napos gyógyszerszedés után mutatkozik, addig türelemmel kell lennie. Gyógyszerváltásra a pszichiátriában, hatástalanság esetén, mindig hosszabb idő után kerül sor, mert ki kell várni, hogy a készítmények hassanak. Ha úgy érzi, nem javul eléggé az állapota, akkor keresse fel ismét kezelőorvosát, lehetséges, hogy egyéb antidepresszánsra, esetleg szorongáscsökkentőre lesz szüksége.

        Nem tudom, hogy a Betalocot kezelőrvosa javasolta-e. Mert a pánikbetegségben jelentkező szívdobogás érzése egy olyan tünet, mely a betegség kezelésével javul, külön Betaloc szedésére nincsen szükség. A kezelés maga ezt a tünetet is javítja. Egyebekben Betaloc mellett ne fogyasszon alkoholt, a kettő együttesen alacsony vérnyomást okozhat.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Piros Zsuzsanna
        általános orvos, fül-orr-gégész Itt kérdezhet

        Dr. Piros Zsuzsanna
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010-02-22 11:02:30; Megválaszolva: 2010. február 22., 11:02

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktornő! 18 éves vagyok pánikbeteg. 1 éve kezdődött újra a pánikbetegségem 12 evesen lette az 14 re kigyógyultam. Majd pszichiáter segitségével kigyógyultam. De most Olyan rohamaim szoktak lenni, hogy elfutok ha rámjön a roham és ez...
        Tisztelt Doktornő! 5 éve generalizált szorongást, pánikzavaros tüneteket diagnosztizàltak nálam. Több alkalommal szedtem különféle antidepresszànsokat, majd 1év szedès utàn, abbahagytam és fél- egy évig tünetmentes voltam...
        Tisztelt doktornő, doktor úr! Bipoláris affektív zavaral küzdök 6 éve, gátolt öngyilkossági gondolataim vannak. Márciusba voltam kórházba, suicid intenciok miatt. Sajnos a jelenlegi helyzetem se jó, sokszor gondolok a halálra, környezetem...
        Tisztelt Doktornő! Megkaptam válaszát,köszönöm. Egy kollégáját javasolja nekem ,aki antidepresszánssal segítene édesanyámnak leszokni az altatóról.Kérem küldje el nekem a kollégája nevét,és hogy hogyan tudom Őt elérni időpont...
        Azzal a panasszal érkezem hogy rendszeresen van az hogy szédülök de csak akkor amikor semmit nem csinálok. De például mikor edzéseken vagyok akkor soha semmi bajom nincs,,nem fáj semmim. De viszont esténként ,vagy mikor egyedül vagyok...
        Tisztelt Doktornő! Az alábbiakban hosszasan fejtem ki mindazt, aminek a hatására felmerült bennem, hogy lehet velem probléma. Régebben, 12-14 éves korom tájékán rendszeresen megkaptam, hogy nagyon mesterkélt stílusban kommunikálok,...
        Tisztelt Doktornő! Édesanyám részére szeretnék segítséget kérni Öntől.11 éve volt az első szívműtéte,azóta altatóval tud csak aludni, illetve most már avval sem,Többfélét is szedett,legutoljára a dormicum volt neki,aztán gerodorm és...
        8 évvel ezelött Algériában egy dühkitörés után a rendörök elektrosokkal elvittek egy bolondokházába -Algériában vendégként voltm-amugy Norvégiában élek ) az Algériai diagnozist továbbitották Norvégiába -azota kapok injekciót mint...
        Üdvözlöm! 8 hónapja küzdöm szorongással (mostmár generalizált), vannak jó időszakaim, de vannak elég nagy visszaesések, amikor képes vagyok mindentől pánikolni Rexetint szedtem 4 hónapig de cserélték Brintellixre mellékhatások miatt,...
        Tisztelt Doktornő! A 10 éves fiam a nyaralás alatt annyira megijedt egy darázstól, hogy sírva, sikítva rohant a rovar elől, míg végül én kiabáltam, hogy jöjjön hozzám, megöleltem és vártuk, hogy elrepüljön a bogár. Kellett egy kis idő,...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
        Tiszta orrok, nyugodt napok
        A gátolt orrlégzés rossz közérzetet és táplálási nehézséget is okozhat.